mindscan The Perspective Lid sinds 16 januari 2003 Berichten 576 Locatie Friesland 14 februari 2005 #1 Wie gebruikt Cubase om nummers te maken met de MC-909? Zelf wil ik Cubase gaan gebruiken om dit te gaan doen. Is een xml bestand van de mc909 dan eigenlijk onmisbaar in cubase? Wie heeft tips of afraders.
Wie gebruikt Cubase om nummers te maken met de MC-909? Zelf wil ik Cubase gaan gebruiken om dit te gaan doen. Is een xml bestand van de mc909 dan eigenlijk onmisbaar in cubase? Wie heeft tips of afraders.
M M_vh_K Stamgast Lid sinds 2 november 2004 Berichten 189 14 februari 2005 #2 nog niet maar ga ik wel doen. zag een xml bestand in de yahoo group.
mindscan The Perspective Lid sinds 16 januari 2003 Berichten 576 Locatie Friesland 14 februari 2005 #3 Ik heb het bestand gevonden in de yahoo group. Bedankt voor de tip! Iemand verder nog tips voor het gebruik van de mc in cubase?
Ik heb het bestand gevonden in de yahoo group. Bedankt voor de tip! Iemand verder nog tips voor het gebruik van de mc in cubase?