[Cubase] Hoge CPU usage

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

E-RaZoR

BoRn2RaiSeHeLL
Is het normaal dat cubase zoveel van je processor gebruikt ??
Ik heb een AMD 2400+ 512 MB RAM
Als ik cubase heb aanstaan met een aantal VSTI's erin .. Dan gebruikt die 60 70% van me CPU .. :confused:
Als ik dan de track wil afspelen kan die dat niet aan ..
Zonder dat ik andere programma's op de achtergrond heb lopen ..
Is daar een reden voor of is dat normaal ??

met een amd 2400 moet je met gemak 16 vsti's kunnen halen indien je de plugins een beetje goed kiest (16 absynths wil bijvoorbeeld niet.). Dus er is iets bij jou niet in orde.

Okay thnx .. wou ff weten hoe dat bij andere mensen was ..
Ik heb er net 8 ofzo ..
Maja dan moet ik es me pc checke misschien zit me geheugen vol met troep

Uhmm .. jah zijn volgens mij wel grote .. misschien ligt ut daarin
kep bijvoorbeeld 3 Battery's erin ..
Want ik heb 3 verschillende vocals bijvoorbeeld en die wil ik alle 3 met andere effecten bewerken ..
en een absynth 3 erin dies ook groot volgens mij
2 microtonics
en een albino 2

een bekend probleem bij hoog cpu gebruik is het gebruiken van de verkeerde dongle driver. Dit moet echt de laatste zijn van synchrosoft aangezien een hoop bewerkingen in cubase door deze dongle driver gevalideerd worden.

Mogelijk heb je de verkeerde driver draaien, dan is het inderdaad verklaarbaar dat je zo weinig vsti's en fx'n kan gebruiken.

Geef even door welk versienummer je hebt van de dongledriver, dan wil ik wel even vergelijken met de officiele versienummering van steinberg of daar issues mee waren.

Laatst gewijzigd:
Hoe kom ik achter het versie nummer ?
Want ik weet niet precies wat een dongle driver is .. nooit van gehoord eigelijk..

Origineel geplaatst door E-RaZoR
Hoe kom ik achter het versie nummer ?
Want ik weet niet precies wat een dongle driver is .. nooit van gehoord eigelijk..

goh! verassend 8o)

Bericht door een moderator:
Als je nooit gehoord hebt van een dongle, maak je het niet echt waarschijnlijk dat je een normale, legale versie hebt.
Zoals bekend: het vragen van support op gekopieerde software is niet toegestaan op dit forum.
Ik sluit deze topic.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back