ik heb vorig jaar op de PA beurs een 3 U, 19" Equalizer gekocht , een APSI 559
(audio processing systems inc.) (voormalige eigenaar : FOCUS)
(voor maar 20 euro!!)
eigenlijk zijn het er 10, het zijn van die "broodjes" die in een 19" frame passen.
ik vroeg me af af iemand hier me er iets meer over kan vertellen..
op het web kom ik ze alleen maar tegen in studio equipment lijsten (patsers!) en in usergroups
waar ze voor belachelijk veel geld weg gaan (350$ per broodje)
ik ben bezig om een patchbay te bouwen , maar ik ben niet echt goed op de hoogte wat
alle in en uitgangen achterop doen..(ik weet de audio in en uit en de voeding maar dan zijn er nog 7 pinnetjes over....
hij klinkt iig erg mooi en (ik gooide m'n 707 erdoor) boost de geluiden erg goed (van kazig naar tekno)
er zitten 15 horizontale "klikkende schuifjes(?)" op die van -12 tot +15 gaan,
een mooi rood ledje dat tevens een bybassknopje is en per band draait er met het "schuifje" een oldskool
display ringetje mee met de waardes.
nog een plaatje (van 1 broodje, beetje onduidelijk. als ik een digitale camera heb post ik wel een mooiere):
(audio processing systems inc.) (voormalige eigenaar : FOCUS)
(voor maar 20 euro!!)
eigenlijk zijn het er 10, het zijn van die "broodjes" die in een 19" frame passen.
ik vroeg me af af iemand hier me er iets meer over kan vertellen..
op het web kom ik ze alleen maar tegen in studio equipment lijsten (patsers!) en in usergroups
waar ze voor belachelijk veel geld weg gaan (350$ per broodje)
ik ben bezig om een patchbay te bouwen , maar ik ben niet echt goed op de hoogte wat
alle in en uitgangen achterop doen..(ik weet de audio in en uit en de voeding maar dan zijn er nog 7 pinnetjes over....
hij klinkt iig erg mooi en (ik gooide m'n 707 erdoor) boost de geluiden erg goed (van kazig naar tekno)
er zitten 15 horizontale "klikkende schuifjes(?)" op die van -12 tot +15 gaan,
een mooi rood ledje dat tevens een bybassknopje is en per band draait er met het "schuifje" een oldskool
display ringetje mee met de waardes.
nog een plaatje (van 1 broodje, beetje onduidelijk. als ik een digitale camera heb post ik wel een mooiere):