[hardcore] Track omgegooid

DJ41

Lid sinds 1834
Ik heb een track van me een beetje omgegooid en dit is eruit gekomen. Hij is nu half af. Over het gedeelte na de break ben ik nog aan het twijfelen. Of het wordt helemaal anders, of ik ga het geluidje layeren, omdat het te dun klinkt. Ook komen er nog veel meer bassdrum variaties en opbouwende sweeps.

Maargoed, commentaar mag natuurlijk nu al.

http://www.xs4all.nl/~dj41/halfdone.mp3

Ik vind hem lekker klinken...Alleen de sound rond 0:56 min vind ik iets minder, de synth is iets te trancy. De klassieke sample is vet alleen dat hip hop achtige erin vind ik weer iets minder, de kick is daar misschien te slap! Al met al een redelijke track, ga zo door!

damn... klinkt goed man...

De kick klinkt zeer ok :okdan:

Verder ben ik het wel met 909trauma eens dat die hiphopbeat er uit moet eigenlijk...maar die zal wel door die vocal heen zitten..:confused:

coole track

Hey jij zat toch bij ucp vroeger?

Misschien weet je dan ook nog dat ik bij NCS zat(subgroup van Avalanche Terrorists) als BSE-Head.

En volgens mij hebben we zowiezo wel met elkaar gesproken op de DJ contest in Damwoude toen jij samen met Errorist, en nog wat gasten bij ons waren om te draaien :)

Haha, dat klopt ja, ik ken je nog wel. Dat was van Northern Dance Events toch? Dat was toen erg gezellig daar. Hebben jullie daar nog wel eens feestjes?

UCP?..nice...ik heb ooit nog een remix gemaakt van de neuromancer - extinct..eens ff kijken of ik hem kan uploaden ergens :) Heb ook ooit nog wat hoesjes gemaakt voor een paar releases!

ahh..kijk...heb hem gevonden en ff geupload:

http://www.bierquick.nl/overig/909Trauma - We were extinct.mp3

hehe..super om weer terug te horen..Gemaakt in fasttracker 2 met behulp van mijn ex yamaha cs2x in 1999! De kick komt uit een jp-8080 (die ik toen ooit een maand mocht lenen van iemand)!

enjoy...

*edit: let op..ff de link kopieeren en plakken in je browser..

Ik was er destijds ook wel tevreden over! Ik sample-de alles met cooledit en in ft2 was het een kwestie van achter elkaar plakken! :)

ucp is een relatief jonge groep nog, hardcore only met wat subdivies,
m´n oude gappie Kaotix (ex Dementia/Explizit en nog een groepje) heeft er wel eens wat remixen voor gemaakt.

Groepen zoals Dementia/Blacktron Music Productions/Nature/\Beat!/etc zijn veel ouder, stammen bijna allemaal uit begin jaren 90 ipv mid/eind 90.

Origineel geplaatst door virkaz
ucp is een relatief jonge groep nog, hardcore only met wat subdivies,
m´n oude gappie Kaotix (ex Dementia/Explizit en nog een groepje) heeft er wel eens wat remixen voor gemaakt.

Groepen zoals Dementia/Blacktron Music Productions/Nature/\Beat!/etc zijn veel ouder, stammen bijna allemaal uit begin jaren 90 ipv mid/eind 90.

is? was toch? Hun site bestaat iig nie meer!

hehe, tja, ik ben ook oldskewl wat dat aan gaat (blijven hangen, haha)
hmm tja helaas bestaan ze niet meer...

Back