JohnnyBusca
rocket scientist
Ola,
Ik zit nu op een kamertje in de mooiste buurt van Eindhoven, namelijk op de Edisonstraat. Deze kamer is vanaf 1 augustus te huur. Mensen kunnen mij hiervoor PB-en.
Momenteel vind er een enorme battle plaats tussen mijn TB-303 en mijn TR-606. Deze twee doosjes zijn tot diep in de nacht aan het strijden om de eeuwige eer. Ongelooflijk wat deze twee bakjes, zonder FX, zonder mengpaneel, samen kunnen doen.
I LOVE IT! Gewoon DIN-Syncen die hap en de output van de 606 in de 303 stoppen
Jiehoe!
De kamer is dus gewend aan rauwe shit, en daarom lijkt me een synthfreak (of een zusje van een synthfreak, of een nichtje van een synthfreak) ideaal!
Vandaar dat ik het hier post.
Ik zit nu op een kamertje in de mooiste buurt van Eindhoven, namelijk op de Edisonstraat. Deze kamer is vanaf 1 augustus te huur. Mensen kunnen mij hiervoor PB-en.
Momenteel vind er een enorme battle plaats tussen mijn TB-303 en mijn TR-606. Deze twee doosjes zijn tot diep in de nacht aan het strijden om de eeuwige eer. Ongelooflijk wat deze twee bakjes, zonder FX, zonder mengpaneel, samen kunnen doen.
I LOVE IT! Gewoon DIN-Syncen die hap en de output van de 606 in de 303 stoppen
Jiehoe!De kamer is dus gewend aan rauwe shit, en daarom lijkt me een synthfreak (of een zusje van een synthfreak, of een nichtje van een synthfreak) ideaal!
Vandaar dat ik het hier post.