Fusion tussen Hardtek en Mellow Trance

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
sorry, maar....... is dit een grap??

zo niet, dan spijt het me zeer...... maar ga alsjeblieft wat anders doen. schilderen ofzo....

WOW! GE-WEL-DIG!!!!

ik ben een a@r manager van een net opstartend clubhouselabel, en ik wil deze track ERG GRAAG inlicenseren!!!

(2 can play that game)

sorry, maar ik snap niet wat de bedoeling hiervan is.

Probeer eerst zelf eens wat samples te maken en die sync laten lopen zonder dat je denkt dat mickey mouse videospel, pc-game en nog vele andere dingen door elkaar lopen.

Yeah vette shit man!

het heeft ook wel iets minimaals hier en daar. De compleet verrassende synthlijn is echt vet.
Ik luister hem nu voor de 2e keer maar nu hoor ik steeds meer kleine details. Vooral die woosh op de break is erg fijn.
En dan komen die spacy synthchords bij.

Lekker !

:okdan:

-C-

misschien moet ik toch es afleren stoned tracks te checken...

Origineel geplaatst door C738
Yeah vette shit man!

het heeft ook wel iets minimaals hier en daar. De compleet verrassende synthlijn is echt vet.
Ik luister hem nu voor de 2e keer maar nu hoor ik steeds meer kleine details. Vooral die woosh op de break is erg fijn.
En dan komen die spacy synthchords bij.

Lekker !

:okdan:

-C-

misschien moet ik toch es afleren stoned tracks te checken...

Attachments

• sound4.mp3
    15,6 KB · Bekeken: 99
is dit een nummer te noemen>?

mijn gefreak met de electribe klinkt nog beter:D

het heeft absoluut de kwaliteit van een goede protools productie. Ga zo door :) :halleluja

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door quifster
het heeft absoluut de kwaliteit van een goede protools productie. Ga zo door :) :halleluja

Ik moet zeggen dat ik gevleid ben. 'k Vond het zelf wel ok maar de sound moet hier en daar wel nog wat bijgeschaafd worden dus ik ben aangenaam verrast. Thanx!

ik heb een blauwe maandag in een gokhal gewerkt.

dit nummer geeft precies die vibe weer. echt afschuwelijk.

maar goed. over smaak valt niet te twisten hé...

succes in ieder geval verder :erm:

Origineel geplaatst door arkangel
Ik moet zeggen dat ik gevleid ben. 'k Vond het zelf wel ok maar de sound moet hier en daar wel nog wat bijgeschaafd worden dus ik ben aangenaam verrast. Thanx!

ik zou er niet te veel aan veranderen, veel mensen hier op het synthforum hebben het altijd over vernieuwende muziek en dat mensen platgewalste paden moeten durven verlaten, ik vind dat jij dat durft 8o) :duivels:

gewoon opsturen die handel :) (niet dat je ook maar enige kans maakt , maar toch)

Laatst gewijzigd:
Opsturen ja. Nee wacht, ik zou het persoonlijk laten horen bij Clone in de zaak!
Ik zou wel PROTOOLS uitdrukkelijk vermelden, zijn ze erg vatbaar voor daar.

On- ge- loofe- lijk te waus!!! (opvatten zoals u zelf wenst)

Ik heb lang getwijfeld maar nadat ik dit heb gehorod ga ik pro tools ook maar eens ga aanschaffen...

[Protools]Wat er in gaat komt er ook uit.

Opzich best wel een gevarrieerde track,doet me wel wat denken aan een gokkast ja.. Ik zou zeggen gewoon versturen die handel! Mischien wat uitmixen die handel en het kan zo op plaat voor een benefiet concert in Polen of de Oekraine.

totally fucked by ice - ark-angel

HAHAHAHA!

Gewoon een beetje op wat knoppen raggen, supermooi. Maatsoort en tempo, melodie? Fuck that, ik doe lekker waar ik zelf zin in heb. Aaargh je wordt er echt knettergek van.

ge-wel-dig!!

dit is de, zonder meer, de slechtste track die ik heb gehoord... :dubbel: :okdan: :r

je zou een prijs moeten krijgen hiervoor. of gevangenisstraf :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back