Fusion tussen Hardtek en Mellow Trance

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door snitch
je zou een prijs moeten krijgen hiervoor. of gevangenisstraf :D

Of een andere hobby zoeken... :D

Attachments

• bob ross.gif
    bob ross.gif
    78,9 KB · Bekeken: 89
hmmmm wat is de diepere betekenis 8r de tracktitel...

"the truth within" :dubbel:

Kijk, hier doe ik het nou voor! Ga zo door! Dit is ten minste geen muziek die zichzelf veels te serieus neemt. :peukie:

....zou je misschien dit als 2e nummer willen als je nummer wordt uitgebracht???

stijl=skabbah:okdan:

Attachments

• lol.mp3
    814,6 KB · Bekeken: 86
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
....zou je misschien dit als 2e nummer willen als je nummer wordt uitgebracht???

stijl=skabbah:okdan:

nee, dat kan natuurlijk niet, deze is in de maat 8o)

nee, dat kan natuurlijk niet, deze is in de maat

jammer...maar ik zal blijven oefenen, bedankt voor het advies Quifster8o)

Klinkt als of ie een enorm slechte trance plaat door een vastgelopen synthesizer mixed?
Klopt dit?

Dit soort muziek moeten die Breezer jongeren nou eens downloaden. Dus wel een bekende naam gebruiken en dan dat ze dit nummer als resultaat horen. Wedden dat ze het illegaal downloaden snel afleren.

Onbegrip en hoongelach van de massa

Onbegrip en hoongelach van de massa

Overwegend negatieve reacties; mm.. vin'k raar. Ik heb met de sampling van de sirene de dramatiek van 'the truth' op de voorgrond gebracht. Want de 'truth' is niet altijd zo aanvaardbaar, eerder alarmerend. Het is ook een heel persoonlijk nummer, dus wil ik vragen aan ieder die het in zijn kop gehaald heeft om wat arrogant te doen tegenover me, om twee keer na te denken vooraleer je iemands muziek afkraakt, waar ik overigens drie weken aan gewerkt heb! Volgens mij begrijpen jullie het nummer niet eens.

Verder heb je ook de keys die ik nauwkeurig uitgekiend heb om weer te geven wat in me omging toen ik m'n persoonlijke 'truth within' te horen kreeg van m'n dokter. Eerst verwarring, daarna ontkenning en om te eindigen: de aanvaarding. Luister maar eens goed naar het hele nummer.

Met de kicks boots ik het ritme van m'n resterende leven na. Ruw, gebroken en hard klinken ze, constant - zonder ophouden. Ik kan je natuurlijk vertellen wat ik te horen kreeg van de oncoloog, maar dat zou 1) het mysterieuze sfeertje van het nummer teniet doen, en 2) dat is een beetje privé.

Met voorlopig vriendelijke groet,

Arkangel

Ik vind het anders zeker wat hebben, het is niet heel prettig om naar te luisteren, maar zeker wel de moeite waard om uit te luisteren. vind het vet gedaan!

Een vraagje, staan de drums expres zachter dan de rest of heeft dit een reden?

Ik denk dat je de reacties op je nummer misschien ook maar als 'the truth' moet zien... ook al is dan niet zo aanvaardbaar.

Beste Arkangel (welke van de 4 trouwens?)

Maak je niet druk om negatieve reacties. Negatieve reacties waar jij weer negatief op reageert, zal niet de kwaliteit van je leven bevorderen.

Als je een track post zal men daar kritiek (positief/negatief) op geven. Als je niet tegen kritiek kan....niet posten. Idd sommig kritiek is wellicht een beetje té ongezouten, maar ja een forum is een openbaar platform en dus een afspiegeling van subgroepen binnen een maatschappij. Op een forum kan je dus heel veel verschillende mensen, met verschillende meningen die dit weer op verschillende manieren uiten, tegenkomen....

Wat probeer ik eigenlijk te zeggen hier......
Oowjaa als iets persoonlijk is en je vind het vervelend dat anderen daar opmerkingen overmaken, houdt dat persoonlijke dan lekker persoonlijk! (MAW, stel ik heb een klein lid en heb daar moeite mee, dan ga ik toch niet op een zeepkist in het vondelpark schreeuwen: "komt dat zien, komt dat zien"? ...of het moet een nieuwe therapie zijn :D)

Chronisch/Terminaal ziek zijn is niet leuk....Slechte muziek ook niet

:okdan: m0n0l0g1c :okdan:

ps1...ik ben wel jaloers opje, heb hier twee keer gepost en maar een paar reacties, jij bij de 1e keer meteen 2 pagina`s
ps2...de gevoelens van de mensen hier bij het nummer, kloppen toch ook bij de intentie van het nummer?

Dit is tenminste weer eens wat anders

Hij luistert niet echt lekker weg maar is wel lekker experimenteel!!

:okdan:

Re: Onbegrip en hoongelach van de massa

Re: Onbegrip en hoongelach van de massa

Origineel geplaatst door arkangel
probeersel van een zielig verhaaltje

sorry, maar je track is zo slecht dat dit verhaal ook weer totaal ongeloofwaardig overkomt. volgens mij ben je alleen maar uit op reakties uitlokken ;) en daar trappen weinig mensen in hier.

volgende keer gewoon opnieuw proberen, maar dan met een iets betere beginnerstrack :gaap:

tip: probeer het eens om de track te posten op www.medelijdenforum.nl
misschien trappen ze er daar in :engel:

heee.....ik krijg een foutmelding....ligt dit aan de instellingen van m`n browser ???

Attachments

• stijlloos.jpg
    stijlloos.jpg
    9,7 KB · Bekeken: 72
is hier ook een ringtone van?

Origineel geplaatst door trash
Het klinkt wel beter dan autechre tot zover

:confused: Tsja, om na een track iemand meteen de vergelijken met 1 v.d. meest toonaangevende artiesten in de IDM en van het Warplabel vind ik nogal extreem. Misschien moet de demo naar Warp. Even zien wat ze daar van de track vinden. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back