Fusion tussen Hardtek en Mellow Trance

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door quifster
sorry, maar je track is zo slecht dat dit verhaal ook weer totaal ongeloofwaardig overkomt. volgens mij ben je alleen maar uit op reakties uitlokken ;) en daar trappen weinig mensen in hier.

volgende keer gewoon opnieuw proberen, maar dan met een iets betere beginnerstrack :gaap:

tip: probeer het eens om de track te posten op www.medelijdenforum.nl
misschien trappen ze er daar in :engel:

871 views, dat moet je verdienen en dat heb ik ook gedaan. Blijkbaar heeft m'n track, in tegenstelling tot wat je zegt juist wél reacties uitgelokt en dat was de drive die ik nodig had om verder te grooven.

En als mijn track écht zo slecht is als sommigen zeggen, dan bewees ik net dat jullie er eerder op uit zijn om jullie ego's op te poetsen door andermans dierbare werk gezamenlijk de grond in te stampen, dan om de gemeenschappelijke liefde voor dansmuziek.

Vooralsnog zieke groet

Arkangel

BETRAPT!!
het is dus een dubbel account. maar hij logde in onder de verkeerde naam toen hij die post maakte. hij is nu wel verwijderd. maar ik had het wel door en nam snel een screenshot. :D
de mods kunnen het makkelijk checken via ip adressen.

Attachments

• betrapt.jpg
    betrapt.jpg
    172,8 KB · Bekeken: 75
Origineel geplaatst door isnieZot
BETRAPT!!
het is dus een dubbel account. maar hij logde in onder de verkeerde naam toen hij die post maakte. hij is nu wel verwijderd. maar ik had het wel door en nam snel een screenshot. :D

Best wel slim. Dan blijft je "echte naam" gezuiverd wanneer het een slechte track is. Slaat de track aan, dan pas maak je je echte naam bekend. "Maarja wat is slecht in muziek?" "Het is je smaak, of het is niet je smaak!" Dat de track apart is, dat is zeker.

aparte track.......pfff... 't gaat gewoon helemaal nergens over!

Goed werk Iznie, laat dit een les zijn voor alle grappenmakers :D

Origineel geplaatst door isnieZot
BETRAPT!!

ik vind mensen zoals consumer extreem zielig. Als je dan zo graag wilt rellen op een forum doe dat dan in ieder geval onder je eigen naam. dat maakt het een stuk leuker voor iedereen. Daar komt bij dat ik vind dat je via je geheime anonieme accountje (arkangel) wel erg ver gaat door te gaan verwijzen naar het feit dat je kanker (oncologie) hebt en daarom deze track hebt gemaakt. Je moet je realiseren dat je juist met verwijzingen naar kanker mensen onnodig voor het hoofd kan stoten en kwetsen.

Ik heb echt geen enkel respect voor types zoals jou consumer. Er zijn genoeg forums waar je wel kan gaan rellen, maar hou in godsnaam eens op met dat te doen onder valse anonieme naampjes aangezien je blijkbaar niet mans genoeg bent om dat op je eigen naam te doen.

Ik nomineer je hierbij voor de sukkel en looser van 2005. :r

Bericht door een moderator:
ja leuke grap, maar nu gaat ie dicht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back