2 Flstudio's p[ 1 PC

Rewire ja :)
Ze willen vooral weten wanneer hij precies vastloopt als je wat doet.
Ik heb em ook een link gegeven naar dit forum. Hij spreekt nederlands!

Ik doe nu
- Schoon opgestarte PC
- Start FL
- Voeg ReWire channel toe
- Kies FL als client
- Klik "show panel", tweede FL opent
- Laadt een song in in de tweede FL
- Klik play in de eerste FL
- Klik stop
- Laadt nieuwe song in 1e FL
hier gaat de boel nu hard onderuit.

Net kon ik nog twee stappen verder: rewire toevoegen in nieuwe song en FL als client kiezen; maar ook toen ging het onderuit.

Maar helaas voor de debuggers is het dus niet deterministisch...

Ik neem aan dat je met deterministisch bedoeld dat het altijd op hetzelfde moment fout gaat?
Nou bij mij gaat ie fout zodra ik een rewired flstudio client heb lopen en een van de 2 op play druk.
Zodra er geluid moet komen hangt ie en het geluid ook.

Hallo,

Ik ben één van de programmeurs van FL Studio. Ik heb twee bugs gevonden bij het sluiten van de FL ReWire client, die op zijn minst sommige van de problemen hier zouden kunnen verklaren.

Bijgevoegd is een testversie van de ReWire client.

Om te installeren:
Pak het bijgevoegde zip bestand uit naar de FL Studio folder. Je krijgt
normaalgezien de boodschap dat er een bestand overschreven zal worden
(antwoord dat dat mag).

Frederic Vanmol
Image-Line bvba

Attachments

• flrewire_beta1.zip
    279,1 KB · Bekeken: 97
Ik heb hem net erover heen gekopieerd maar ik houdt hetzelfde probleem.
Wat me overigens is opgevallen. Wat er gebeurt. Ik druk op play en de play begint te trillen tussen pauze en play in... Het geluid klinkt ook heel raar netalsof het blijft hangen...

Origineel geplaatst door sleepbug
Ik heb hem net erover heen gekopieerd maar ik houdt hetzelfde probleem.
Wat me overigens is opgevallen. Wat er gebeurt. Ik druk op play en de play begint te trillen tussen pauze en play in... Het geluid klinkt ook heel raar netalsof het blijft hangen...