Afvoerpijp is ook handig.

Inderdaad, probeer er altijd wat driehoeken in te verwerken.
Is het dan nog te zwak, kijk dan op die bouwplaats voor stellingbuizen;)
Bij de weg..... deze :smeris: is dan wel voor jou hoor.

Goeien bal Jos !!

goe gelachen dienen handel, internationaal patent op pakken
zou'k zo zeggen ;)

yoo p.

ik vind het geen goed idee om anderen aan te zetten tot diefstal als ik het even mag zeggen

iedereen is toch verantwoordelijk voor z'n eigen daden?

Je LEAST het?

Wordt dit in het kader van het standaardisatieproces de nieuwe standaard?????

Re: Afvoerpijp is ook handig.

Origineel geplaatst door ZmokE
Had effe geen geld voor een echte standaard, maar wel nog wat buis, bochten en T-stukken in de garage liggen.
Dus dan zelf maar een standaard gebouwd. Is reuze sterk en licht in gewicht. Nog een spuitbusje met zilververf erover en klaar ben ik. Het geld dat ik uitgespaard heb kan ik weer ergens anders voor gebruiken.

Hoeveel was je nu dan kwijt, dat PVC is toch ook niet goedkoop? Wel een leuk idee!

Nog een standaard:
http://www.marktplaats.nl/markt/muz...andaard~&bo=e&gz=alle&tk=alle&pr=&wp=&uz=alle

't is mooi bedacht, maar erh eerlijk gezegd vind ik 't er niet uitzien..:biertje: en [o jee wat ben 'k weer nega] een klap d'r tegenaan een je synth en de stellage valt uit elkaar.. of niet?8D

Hoeveel was je nu dan kwijt, dat PVC is toch ook niet goedkoop?
Dat weet ik niet, misschien net zoveel als een echte. Maar als je toch die rommel in je garage hebt liggen, kun je het net zo goed daar voor gebruiken.

En misschien ziet ut er niet uit, maar het grote voordeel is inderdaad dat je met je onderstel eronder kan. En de stellage valt heus niet uit elkaar hoor, gelijmd is het reuze sterk en stevig. Steviger en stabieler als zo'n kruisstand.

GaAf man!

GaAf man!

BALOVEPLAN.jpg

Veel met HEM samen gewerkt, zeker?!;)

even een oude gouden topic met heel wat mogelijkheden, ik denk zelfs dat je synths kan onder hoek mee rondom zetten, met veel geld uitsparen dan voor diegene die wat geld willen sparen voor nieuwe monitors bvb :dubbel: :dubbel:

ik dacht zelfs (ik ga seffes zien, moet ergens in zo'n shop zijn) dat ze in mat zwart en wit ook te krijgen zijn, ja inderdaad die stinkende pvc lijm, buiten lijmen of in de garage is een goeie tip dan ook ;)

Maar.... Maar.... Maar...... Als je naar GAMMA gaat en met je kluspas 20m pijp koopt en 12 koppelstukken en pvc lijm en schuurpapier en verf, voor je ghetto jaspers, dan betaal je al bijna net zo veel als een echte ALU jaspers.

Back