[HardCore] Da X-TreMisT - ???

E-RaZoR

BoRn2RaiSeHeLL
heey ..

Kep de track gemaakt onder de naam "Da Betrayer" omdat op partyflock al een Dj stond die E-Razor heet..
Anyway..

Gemaakt in Cubase - Heb deze keer ook es gebruik gemaakt van me andere VSTI's O.a. Z3ta :halleluja

De Kicks heb ik zelf gemaakt.. De synths ook ..

Ben er nu ongeveer 2 dagen mee bezig geweest..
Ben nog bezig met de track op te vullen met nog wat sounds enzo..

Masteren lukt hier niet egt met m'n huis thuis en keuken speakers..
Misschien kunnen jullie me helpen met masteren door me te vertellen wat te hard of te zacht staat ..

Hier is de link:
http://www.brunssum.net/~ritijs47/UnFinished Track.mp3

Veel luister plzier!! ;)

Laatst gewijzigd:
Eerste kick is imho een beetje aan de zachte kant... en de 2e (main)kick weer wat hard :)

Verder vind ik t een lekker nummertje met leuke effectjes en geluidjes in de break.

Re: [HardCore] Da X-TreMisT - ???

Origineel geplaatst door E-RaZoR
heey ..

Kep de track gemaakt onder de naam "Da X-TreMisT" omdat op partyflock al een Dj stond die E-Razor heet..
Anyway..

je hebt nu een naam die iig 1 letter verschilt van een member van dit forum ;) (afgezien van die Da dan)

Over de de afmix kan ik weinig zinnigs zeggen, ik heb em over de pc-speakertjes van mijn vriendin gehoord, maar over de rest wel: T klinkt wel aardig, maar erg origineel is het niet en er moet veel meer gebeuren. doe wat met percusiie ofzo (of hoor ik die gewoon niet). Het sfeertje vind ik wel weer vet...

Okay dan ..

Dan maar weer back 2 back to "Da Betrayer" :D
Er zit weer percussie in, maar je hoort ze waarschijnlijk niet omdat de kick veels te hard staat ..
de kick moet duidelijk zachter.. de hihats gaan helemaal verloren en er zit ook een snare in op ut einde ..
Ik ga morge wat verandere aanbrenge .. ;)

kep er een beetje aan veranderd.. Heb niet egt veel tijd..

De kick staat een stuk zachter..
Wat meer percussie erin (ride, snare, hihats wat harder gezet)
En kep de afbouw iets langer gemaakt ..
Maar ik vind em nogsteeds niet finished..
Ik werk eraan verder zodra ik tijd heb..

Nieuwe link
http://www.brunssum.net/~ritijs47/Unfinished Track.mp3

Graag nieuwe reacties ..
groetjes

Re: Re: [HardCore] Da X-TreMisT - ???

Re: Re: [HardCore] Da X-TreMisT - ???

Origineel geplaatst door Deimos
je hebt nu een naam die iig 1 letter verschilt van een member van dit forum ;) (afgezien van die Da dan)

:engel:

jah ik weet ut
srry dat ik je naam ten schande heb gemaakt :P
Ik moet es ff een naam gaan bedenken ,, Maja das niet ut belangrijkste onderdeel van muziek maken :D

De RAW shit dus .. ;)

Wat een tyfus herrie, als ik Dolby ruisonderdrukking aanzet, is het weg :dubbel:

Van wie: E-Scheermes of mijn? Whehe ... lama, going offtopic. :D

Koekje erbij?

Ik zal asap deze track eensch beluisteren dude.

klinkt lekker agressief, behalve de kick dan.... voor mijn idee zou je de kick 4 semitones omhoog moeten pitchen, wordt ie NOG harder van (maar dat is mijn mening hoor...)

voor de rest zou ik er her en der nog wat herkenningspuntjes (zoals stukjes uit die vocaal) plaatsen, zodat MOCHT dit ooit uitkomen, iemand niet bij de platenboer hoeft te vragen naar die boemboemboemplaat met in het middenstuk dat gekrijs ;)

keep up the good work!

@ Xtrecist .. Neem maar es een luistertje ..

@ Die kick klinkt wel een beetje wazig jah .. Ma eerst had die wel power ma toen stond die te hard in de mix ..
Nu heb ik em zachter is die ze power beetje kwijt .. Ma dat komt wel goed..

Groetjesss...

Back