Ja ja ja, ik weeet 't: 'gebruik de zoekfunctie', 'ga testen in een muziekzaak', etc.etc.
Excuses van mij:
ik heb de zoekfunctie geraadpleegd (met geen gewenst resultaat),
er is geen goede muziekzaak in de buurt..
Vandaar toch mijn vraag, en ik hoop dat jullie bereid zijn op me te helpen.. :
Ik zoek een (hardware) compressor om een mooie, melodieuse techno-track in een rauwe, zompende, zuigende Schranz-track te kunnen veranderen.
Dit is uiteraard een (klein) beetje overdreven geformuleerd, maar ik neem aan dat m'n vraag wel duidelijk is WAT ik zoek.
Deze track (mits de link 't nog doet..) is wel een aardig voorbeeld van de stijl techno.
't Is (waarschijnlijk) voor live-gebruik, dus een TOP ding van richting de 500~1000 euri hoeft óók weer niet..
help?
Excuses van mij:
ik heb de zoekfunctie geraadpleegd (met geen gewenst resultaat),
er is geen goede muziekzaak in de buurt..
Vandaar toch mijn vraag, en ik hoop dat jullie bereid zijn op me te helpen.. :
Ik zoek een (hardware) compressor om een mooie, melodieuse techno-track in een rauwe, zompende, zuigende Schranz-track te kunnen veranderen.
Dit is uiteraard een (klein) beetje overdreven geformuleerd, maar ik neem aan dat m'n vraag wel duidelijk is WAT ik zoek.
Deze track (mits de link 't nog doet..) is wel een aardig voorbeeld van de stijl techno.
't Is (waarschijnlijk) voor live-gebruik, dus een TOP ding van richting de 500~1000 euri hoeft óók weer niet..
help?
)