• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

keyboard statieven

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MindBleep

The Master Returns!!
Nee, geen geintje!:eureka:

Ik heb 2 keyboard statieven hier staan.
Ze zijn gratis op te halen .
Nou jah .....bijna dan.........kost je een lekkere gevulde koek per statief!!....... ,en ik zorg voor de koffie OK?

Leek me wel leuk...........

:koffie: :okdan:

Attachments

• enkel statief.jpg
    enkel statief.jpg
    7,1 KB · Bekeken: 53
Gereserveerd

Gereserveerd

Okay!!!....Okay!!.........Standaards zijn gereserveerd voor een Forumlid!!

Voor de overige belangstellende.......als ze opgehaald zijn ,wil ik alleen bedanken voor de aangebodene koffie-tijd:dubbel:
Toch gezellig zo'n Forum hoor!!:dubbel:
Er zijn genoeg leden die van OER-Hollandse gezelligheid houden..:D

En ik ben gek op koffie!!!!:koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie: :koffie:

tot vanavond ......

tot vanavond ......

Vanwege mij niet bellen voor een afspraak,gaan ze bij geen reactie vanavond naar de nummer 2 op de lijst............

Ik denk.....gevulde koeken ...hhhmmmmmm...jammie!!!!!!!!!!!!!:okdan: :okdan: :okdan:

op slot!!

op slot!!

KAN OP SLOT!!!!!:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: ....................................:verkoght: :verkoght: :verkoght:

Nou jah Verkocht ........................nee dat niet !!..............................Geruild met de Warme Bakker!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back