19" racks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb zo'n rackbag, met een s3000xl, mfc42 en twee effectjes, met schouderband und hinden (bij thomann gekocht). Is wel relaxed als ik een live optreden heb rits ik em dicht, de koffer, en neem ik em zo mee. (kabeltjes passen er gewoon bij :okdan: )

ja, ik heb nu sinds gisteren ook een 19" (de warp 9) en moet dus ook eens gaan kijken naar een simpel rackje. zo'n tabletop rack lijkt ideaal eigenlijk... moet ik toch eens naar gaan kijken.

Origineel geplaatst door Thaizer
Zelf heb ik gekozen voor Quiklok rack omdat ik mijn RS 7000 niet meer op tafel kwijt kon (heb hier het kleinste kammertje van het huis toe bedeeld gekregen =( )
Alleen vind ik de prijs van dat spul wel overdreven hoog voor die paar brokkie's ijzer de je krijgt.

Deze RS-serie heb ik zelf ook in m'n studio staan. Ik moet alleen de RS-655 ( de onderkant ) opnieuw aanschaffen ivm de wieltjenz die niet zo erg stevig meer waren. :)

Quiklok is vrij prijzig, dat wel. Ik ben in totaal € 817,21 kwijt voor alle racks/standaards/computermeubel/speakerstatieven.
Als het resultaat maar goed is, toch?
Dat computermeubel van Quiklok is toch wel heel gaaf, ff tussendoor! :okdan:

Origineel geplaatst door OnAcid
Hij bedoelt de Yamaha RS-7000.

Dat weet ik...

Zie z'n foto > dat rack, is ook de RS-serie (toevallig) van quiklok. Die heb ik dus ook.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back