apollo in de demopoll !!!

apollo

I love syntesaizer
Eén van mijn nummers (dancin') is toevallig in de demopoll verzeild geraakt (daarvoor moest ik het wel opsturen :)). Ik had niet eens gedacht dat ik door de eerste kwalificatieronde zou raken, maar da's gelukt.

De tweede stap was dan bij de 3 raken die weekelijks tweemaal op de radio mogen komen. De radio in kwestie is studio brussel, ook wel beter bekend als een rockbastion. :D Als studio brussel rockminnend is, dan is demopoll dat in het kwadraat. Groot was mijn verbazing dan ook om te zien dat ik geselecteerd ben om mee te dingen naar de wekelijkse hoofdprijs: een heus radio interview en een extra speelbeurt op de radio! 8)

Om die hoofdvogel af te schieten heb ik wel stemmen nodig, want zo werk het ingenieuse systeem nu eenmaal. De internetvote telt voor 70%. De jurycommentaar voor 30%.

Eigenlijk de reden waarom ik meegedaan heb is precies die jurycommentaar. Helaas heb ik er heel weinig aan gehad. De juryleden waren te hard bezig mijn nummer af te kraken, zonder de inhoud te analyseren. Ik heb me dan ook kostelijk geamuseerd met commentaren als: "De synths zijn even goedkoop als in de jaren tachtig en het vocodertje is te voorgekauwd" en " Tja, makkelijk met die computer sofware sequencers en plugin synthesizers van tegenwoordig". Makkelijk om m'n nummer zo af te breken natuurlijk.

Ik hoop dan ook dat jullie een mede synthesizerfanaat steunen ...

Hier kan je stemmen:

www.demopoll.be

Het nummer is:

apollo enterprises - dancin

Je kan met dezelfde computer meerdere keren stemmen met verschillende emailadressen, maar enkel indien er een uur verstreken is sinds de laatste stem.

Laatst gewijzigd:
Re: apollo in de demopoll !!!

Origineel geplaatst door apollo
Eén van mijn nummers (dancin') is toevallig in de demopoll verzeild geraakt (daarvoor moest ik het wel opsturen :)). Ik had niet eens gedacht dat ik door de eerste kwalificatierond zou raken, maar da's gelukt.

De tweede stap was dan bij de 3 raken die weekelijks tweemaal op de radio mogen komen. De radio in kwestie is studio brussel, ook wel beter bekend als een rockbastion. :D Als studio brussel rockminnend is, dan is demopoll dat in het kwadraat. Groot was mijn verbazing dan ook om te zien dat ik geselecteerd ben om mee te dingen naar de wekelijkse hoofdprijs: een heus radio interview en een extra speelbeurt op de radio! 8)

Om die hoofdvogel af te schieten heb ik wel stemmen nodig, want zo werk het ingenieuse systeem nu eenmaal. De internetvote telt voor 70%. De jurycommentaar voor 30%.

Eigenlijk de reden waarom ik meegedaan heb is precies die jurycommentaar. Helaas heb ik er heel weinig aan gehad. De juryleden waren te hard bezig mijn nummer af te kraken, zonder de inhoud te analyseren. Ik heb me dan ook kostelijk geamuseerd met commentaren als: "De synths zijn even goedkoop als in de jaren tachtig en het vocodertje is te voorgekauwd" en " Tja, makkelijk met die computer sofware sequencers en plugin synthesizers van tegenwoordig". Makkelijk om m'n nummer zo af te breken natuurlijk.

Ik hoop dan ook dat jullie een mede synthesizerfanaat steunen ...

Hier kan je stemmen:

[b]www.demopoll.be[/b]

Het nummer is:

apollo entreprises - dancin
proficiat! maar euh, rockbastion? dit is wel 't station van Switch en de Max bijvoorbeeld, dus ook behoorlijk electronica-minded hé. de demopoll, daarentegen, is waarschijnlijk wel vrij rock gericht (heb 't maar een paar keer geluisterd).

Hay

Proficiat Apollo

ik heb ook op je gestemd met track van 2004 ,dus waarvoor nu niet
en top met die synthforum.be ,dat het samen gaat met .nl

krijg ik echt een warm beneluxgevoel van, nou ik er over nadenk
de belgische radiozenders zijn wel beter dan die nederlandse
was altijd hele goede muziek op de belgische radio ,frankrijk helemaal maar de ontvangst was te slecht
wat hebben wij nou voor echt goede muziekprogrammas , ja klassiek jazz en top 40

greetz turtel
:peukie:

Leuk, zo'n jury, Daar kun je mooi nog wat over zeggen bij je radio-interview! :P

Origineel geplaatst door Cheimoon
Leuk, zo'n jury, Daar kun je mooi nog wat over zeggen bij je radio-interview! :P

Ja, indien dat er van komt. ;) Uiteraard zal het synthforum dan ook vermeld worden. Want daar ben ik eerlijk in, zonder synthforum.nl had m'n nummer niet geklinkt zoals het nu klinkt. :okdan:

Origineel geplaatst door Toon
Ik heb ook voor je gestemd. Die jury moet afgeknald worden, serieus :D

Bedankt!

Ja heb ik gelezen. :D

Helaas ontbreekt bij mij de moed om tegen zoveel vooroordelen in te gaan. Maar ga gerust jullie gang ... ik hoop stiekem dat er aardig wat synthforumers zullen zijn die zichzelf eens laten gaan in de reacties. ;)

@ trash: thx! Voor de duidelijkheid: de link die ik je de vorige dagen had getoond, was nog niet om te stemmen. Deze wel :)

natuurlijk heb ik ook gestemd, maar ja, ik wil hem wel even horen...:)

oei, die Dijf Sanders is anders ook wel erg goed... moeilijke stem! :D

maar wat een duf commentaar zeg van die jury!

Shit, ik wou je even 5 stemmen geven met verschillende email adressen, maar het IP-adres wordt ook gecheckt :(
Nouja, je hebt er in ieder geval weer 1 stem bij. Over een uur maar weer stemmen, en een uur daarna, en.... :D

Origineel geplaatst door GnarlyBarf
oei, die Dijf Sanders is anders ook wel erg goed... moeilijke stem! :D

maar wat een duf commentaar zeg van die jury!

Tja, dijf sanders heeft al een album uit ... Ik kan me voorstellen dat hij met middelen werkt waar ik alleen kan van dromen. Ik snap het principe van een demopoll waar gevestigde muzikanten aan mee doen niet echt.

Je kan inderdaad met verschillende emailadressen stemmen als je wat tijd tussen je stemmen laat. Was ik vergeten vermelden ... Bedankt om de aandacht erop te vestigen soundtrooper. :D

En bedankt voor de steun iedereen. :okdan:

Laatst gewijzigd:
mijn stembriefje is ook in de virtuele bus gedumpt...mooi nummer btw:okdan:

Ik had het nummer al eens gehoord in de afgelopen contest op het forum. Het viel toen net buiten mijn top 3. Nu was de keuze heel makkelijk. De overige 2 nummers zijn mijn ding niet dus heb ik ook op Dancin gestemd.

Veel succes ermee.

Back