apollo in de demopoll !!!

Ik kan nog altijd wat hulp gebruiken. Dijf komt dichter gekropen. Probleem is dat die juryscore voor 30% meetelt. Ik moet dus met een serieuze voorsprong eindigen ...

Ik ben druk bezig......12 keer gestemd totnogtoe and still counting :)

Nope, ik wacht steeds 1 uur, en dan kan je weer stemmen (met een ander email adres) vanaf hetzelfde IP-adres.

Zodra ik door m'n voorraad email adressen heen ben, verwijder ik er een paar en maak er een aantal nieuwe aan :D

Wel leuk dat jullie zoveel moeite doen voor mij. :)

De kans dat ik win schat ik niet erg hoog in. Ik zag ook net dat die ander z'n plaat bij warprecords verkrijgbaar is. :gaap:

Tja, het is idd. opmerkelijk dat je aan de demopoll mag meedoen als 'signed' artist.
Aan de andere kant, dan moet ik misschien ook maar eens een demo opsturen :)

In dat geval weet je alvast wat je te doen staat, Apollo :duivels:

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Tja, het is idd. opmerkelijk dat je aan de demopoll mag meedoen als 'signed' artist.
Aan de andere kant, dan moet ik misschien ook maar eens een demo opsturen :)

Da's geen slecht idee! Verwacht wel commentaar als:

in de jaren '70 waren de synthsolo's al even potsierlijk

en

wat klinkt muziek met synthesizers toch nep

:D

Hee ! Ik zou al gevleid zijn met termen (en dus als zodanig herkende probeersels) als "solo" en "muziek"...
:dubbel:

:D

op dit moment lig ik al achter, dus alle moeite was tevergeefs. Leve het bekrompen muzikaal denken! Maar ik kom toch mooi op de radio vanavond. :D

:(

En tóch blijf ik stug doorgaan....je weet maar nooit of je opeens een inhaalrace krijgt.

Op welk tijdstip was de demopoll ook alweer, rond 19.30 of zoiets ?
(Ik heb StuBru toch al de hele dag aanstaan 8) )

Normaal kom ik in radar en da's van 20u tot 22u!

Allen afstemmen op studio brussel om te luisteren naar mijn onorigineel, vervelend, goedkoop en voorgekauwd nummer! :D

oja, m'n familie weet nog niet dat ze op mij kunnen stemmen, dat kan de situatie misschien nog wel veranderen. ;)

Apollo en Dijf Sanders staan nu gelijk kwa internet votes..... dus forummers,
MASSAAL STEMMEN !!! :maffia:

(ik heb nu een keer of 20 gestemd btw :D )

Ja massaal stemmen! Het zal waarschijnlijk wel niet meer baten. ;)

Gisteren dus op de radio. M'n nummer zakte als een pudding in elkaar door al die outboards van stubru (gewoon slecht gemixt door mij zeg maar). Bepaalde frequenties van m'n MS 20 geluid kwamen volledig verkeerd over (slecht gemixt door mij zeg maar). En de kracht van m'n nummer verdween als sneeuw voor de zon (slecht gemixt door mij zeg maar). Ik zal het later wel eens posten.

Al bij al een zeer leerrijke ervaring (bv. stuur geen nummer binnen bij demopoll).

Origineel geplaatst door apollo

Al bij al een zeer leerrijke ervaring (bv. stuur geen nummer binnen bij demopoll).

ik was van plan ook een poging te wagen :D

Hay

dat commentaar van dat vrouwtje gaat wel ver.
maar die andere nummers zijn ook heel goed,wat is dat toch in belgie
die muziek is daar veel beter ,niet zo commercieel

top hoor apollo
een demo polo is zeker wat anders ?

namens de turteltrustfoundation.united turtels incorparated corperations .com gefeliciteerd met de 3 de plek

:halleluja neem er een van mij:biertje: :peukie: :walker: :L :Z
greetz turtel

Origineel geplaatst door turtel
die muziek is daar veel beter ,niet zo commercieel

Die van jullie vind ik anders ook best wel goed. :okdan:

namens de turteltrustfoundation.united turtels incorparated corperations .com gefeliciteerd met de 3 de plek

Ik hoop toch nog steeds op de 2de plaats. :D

:halleluja neem er een van mij:biertje: :peukie: :walker: :L :Z
greetz turtel

Zal ik doen. :biertje:

lol, michael schack in de jury:D

des al niet te min fijn nummer:)

Back