apollo in de demopoll !!!

Kom op mensen, schop deze prul naar de 1e plaats !!! :D
't kan nog steeds.....8o)

En natuurlijk kan ik een mede-landgenoot en synthesizerfreak niet in de steek laten ... dus van mij heb je er ook al eentje ;)

Succes en toch blijven hopen :okdan:

En juries: wat kennen die er nou van :dubbel: ... denken alleen maar dat ze god-almachtig zijn 8o)

:doei:

En 27 inmiddels (als ik goed geteld heb tenminste) :D

Origineel geplaatst door Soundtrooper
En 27 inmiddels (als ik goed geteld heb tenminste) :D

:D

Ik ben ondertussen al begonnen met een nummertje in dezelfde stijl. Binnenkort meer daarover, maar ik kan alvast vertellen dat ik het niet meer binnenstuur bij demopoll. ;)

ha leuk dit..Ik heb ook eens een keer iedereen opgetrommeld om op mij te stemmen. (remix audio bullys - snake MTV duitsland) en werd toen 1e van de poll. :engel:

Heb natuurlijk op jou gestemd.
(swamp boulevard toch he?) :D

Zo de laatste uurtjes gaan in. Ik sta opnieuw wat voor, maar ik denk dat de inhaalbeweging helaas te laat is ingezet. :D :doei:

Aan mij zal 't niet liggen :D

Maar ja....soms moet je zeggen :

Attachments

• apollo vs jury.jpg
    apollo vs jury.jpg
    22,1 KB · Bekeken: 70
Op de valreep nog een extraatje van m'n vrouw ;).

Ook al win je niet ... je bent bij de top 3 geraakt, je krijgt toch flink wat stemmen (misschien allemaal van SoundTrooper ... maar dan heb je gelijk een héééél grote fan :dubbel: ) ... en het nummer klinkt goed ... dus ik denk dat je een hele hoop redenen hebt om terecht fier op te zijn :okdan:

Het is afgelopen en ondanks de voorsprong met de stemmen (230 vs 210), ben ik toch verloren door de juryscore.

Iedereen enorm bedankt voor de steun en stemmen! Ik beloof dat ik jullie nooit meer zal lastigvallen met zoiets. :D

Origineel geplaatst door apollo
Het is afgelopen en ondanks de voorsprong met de stemmen (230 vs 210), ben ik toch verloren door de juryscore.

Iedereen enorm bedankt voor de steun en stemmen! Ik beloof dat ik jullie nooit meer zal lastigvallen met zoiets. :D

Wie heeft het over 'lastigvallen' :confused:

Ik vond het een aardig nummer en gaf je daarom met alle plezier m'n stem ;)

Gefeliciteerd ... je bent toch mooi winnaar van het publiek :okdan:

Back