New album MOBY - Hotel

ik vind die nieuwe single "lift me up" wel erg lekker hoor. Lekkere kitch 80's sound of zo...
Verder heb ik eigenlijk helemaal geen cd's van Moby.

Origineel geplaatst door trash
Dat niemand voodoochild roept.(alter ego van hem)

Het eerste Voodoo Child album, The End Of Everything, vind ik een goed album. De overige Voodoo Child-tracks zijn over het algemeen ook wel goed. Het nieuwste album van hem onder dat pseudoniem vind ik echter niks.

Mijn favoriete album van Moby blijft toch wel 'Ambient'.:)

Origineel geplaatst door Sly Dog
Het eerste Voodoo Child album, The End Of Everything, vind ik een goed album. De overige Voodoo Child-tracks zijn over het algemeen ook wel goed. Het nieuwste album van hem onder dat pseudoniem vind ik echter niks.

Mijn favoriete album van Moby blijft toch wel 'Ambient'.:)

Ik ken alleen die voodoochild track,de rest niet
En go dan.
Maar go vond ik niet zo.
Keek liever twinpeaks:D

Origineel geplaatst door Chinetti
Moby is ronduit kut.

Zoiets ja :) Ik heb in een wilde bui '18' een keer aangeschaft... Ik had beter iets anders voor dat geld kunnen kopen :D

:dubbel: Wat een heerlijke, goed onderbouwde kritieken weer op een plaat die nog niet eens uit is..

Ik heb niet echt iets met de muziek van Moby, maar enkele nrs. vind ik wel aardig. Ik weet de titels niet eens!

Die nieuwe single van hem vind ik helemaal niks!
Als het zijn debuut was geweest had niemand hem uit willen geven denk ik.
Ik denk dat zijn laatste platen vooral veel verkocht is aan veertigers die hip willen doen.
Ook zo not done om Moby nog in documentaires te gebruiken...

nou ik heb het album inmiddels gehoord,en................................

het klinkt inderdaad ronduit kut:confused: het album moby 18 vond ik persoonlijk wel erg lekker maar in dit album zingt hij bijna in elke track en dat klinkt echt zo beroerd.....tranen in mn ogen =(

had er eerlijk gezegd best wel wat van verwacht maare........gelijk mn prullebakje in!! (volgende keer misschien beter)

Waarom is die gozer ineens zo fanatiek gaan zingen dan? Als ik zo de reacties van mensen op zijn stem hoor, kan ik me toch niet voorstellen dat hij hier zelf tevreden over kan zijn. Maf. Alsof het hem alleen nog gaat om dingen die hij eerder nog niet gedaan heeft, in plaats van gewoon lekkere muziek te maken.

Stukje voodoochild uit 89-90 van hem,vond dat toch zeer prettig.
Paste toen perfect in de donkere parkeergarare met stroboscoop en enkele zwetende lui.

Attachments

• voodoo.mp3
    210,1 KB · Bekeken: 90
Smaken verschillen

Smaken verschillen

Met de meeste hier ben ik het niet eens.
In "lift me up" zit een mooi synth melodietje in.
Het zingen is eigenaardig, maar hij doet zijn best hoor ik.
Als ik dan toch iets de hele dag 20 x keer op de radio "moet" horen
is dit er 1 van.

sevens moby op tv in de laatste show op één (VRT belgië). over een kwartiertje halfuurtje. snel zijn:)

iets positiefs:)

uuh commercieel goed bezig maar goed that's it en het klinkt gelikt......

Het gevoel als ik moby zie dan moet ik denken aan de kelly family...beetje de zelfde image...zo braaf en goed willend....... beetje een freak zeg maar

maar dat is persoonlijk:)

'Thousand'

Staat ook op Thunderdome 3, Manu Le Malin opende daar mee op Mystery Land 2003 8)

Heel vet!:) 'Oh yeahhh'

Back