New album MOBY - Hotel

Origineel geplaatst door Tactic
Die nieuwe single van hem vind ik helemaal niks!
Als het zijn debuut was geweest had niemand hem uit willen geven denk ik.
Ik denk dat zijn laatste platen vooral veel verkocht is aan veertigers die hip willen doen.

Pas op He!!! Ik heb geen platen van Moby.
Muziek is i.m.o.niet leeftijd gebonden.
Is het dat wel dan heeft het meestal weinig meer met muziek te maken en zijn het eendags scheitbromvliegen met veel herrie maar niks om het lijf.

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door Catscan
Het gevoel als ik moby zie dan moet ik denken aan de kelly family...beetje de zelfde image...zo braaf en goed willend....... beetje een freak zeg maar
nee, een beetje pimpen met een zonnebril en een sigaar in je mond, daar wordt de wereld beter op...;)

Ik heb Moby leren kennen in de tijd van Go en Feeling so Real. Een tijd daarna heb ik Play (+ B Sides) gekocht en ik was verkocht. Daarna heb ik 18 gekocht en na een paar keer luisteren heeft ook dat album me gegrepen. Daarna ben ik zoveel mogelijk van Moby gaan luisteren en ik moet zeggen dat ik vrijwel alles goed vind. Natuurlijk niet alles even goed, maar toch...

In de loop der jaren zijn zijn producties steeds rustiger geworden. Hotel is weer rustiger dan 18 en die was weer rustiger dan Play. Maar niet minder goed. Anders... dat zeker.

Maar goed, ik ben dan ook wel een beetje fan... en ik ga dan ook op 22 mei naar de HMH! 8)

Ha net op twee vandaag: Moby is in nederland. Veelzijdig artiest blabla hij heeft zelfs de titeltrack van twin Peaks gemaakt !!!

The End of Everything onder zijn pseudoniem Voodoo Child...dat was nog pas muziek. Heerlijk ambienthouse. Altijd zeer melodieus en hoewe iets gelikt, was het nooit te slick en te glad.

Heb 'Thousand' live meegemaakt. Prima te pruimen die vent. Niet alles luistert even goed weg maar allee.
En je mag hem een enorme vego vinden, maar het is wel een vakman.

Ik hoor hem toch liever dan die Trance en Skihutmeuk !

Ik ben blij dat er toch nog wat positiefs over wordt gezegd want zooooo slecht is hij nu ook niet vind ik persoonlijk.

Ik vind toch dat hij helemaal geen NooB is die gast.

Ook al is zijn stem :kont:

Nou het meeste werk van moby is wel te pruimen hoor.
En GO is echt de slechtste moby track wat die heeft uitgebracht nu ik terug kijk.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Frer!k
Zou van mij wel weer zo'n lekkere techno plaat als uit het verleden mogen worden, vond '18' behoorlijk tegenvallen.

"Hymn" :z

Ik heb hem dan toch gekocht en heb meteen de dubbele gekocht met een extra cd'tje ambient erbij.

Wel, ik had liever gehad dat hij alleen dat ambient cd'tje had gemaakt.

De echte album is meer dan een afkooksel. Echt wel jammer want ik had meer van hem verwacht.

Maar die ambient zit echt wel lekker. Oef!

Back