Babykleding met muziekmerk opdruk

MikeJarod

ziet ze vliegen
Een vriend van mij heeft onlangs een kleine gekregen, en daarom ben ik op zoek naar een leuk presentje.

Het lijkt mij leuk op een babyshirtje te geven met merkopdruk van bv Roland, Yamaha etc.

Heeft iemand enig idee waar dit te krijgen is? Het liefst online en in NL, maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan dus zijn alle opties welkom :)

Ik heb al een mailtje gedaan naar Feedback en Verspuy met de vraag of ze hier aan kunnen komen.

Alvast bedankt!

Aangezien ik hetzelfde idee heb, ga ik wel op onderzoek uit in Frankfurt.

Wout

PS die foto in de laatste Feedback krant op pagina 2, die is ook te gek :)

In Amsterdam zag ik laatst zo'n winkeltje in het centrum (ik meen ook de Kalverstraat) maar dat is maar 1 kleur...waarom laat je zelf anders niets drukken van foto ?

Origineel geplaatst door Kevin
waarom laat je zelf anders niets drukken van foto ?
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik neem aan dat dat duurder zal zijn dan spul wat al verkocht wordt?

Als ik niets kan vinden dan ga ik idd alsnog voor de 'self-made' versie :)

self-made tip:

bij HEMA verkopen ze van die opstrijk-vellen die je gewoon door je inktjet-printer kunt trekken.
Daarna op het shirtje leggen, strijkbout eroverheen, en klaar !
Kost geen drol

en ja, de kwaliteit is best goed ! (ik heb ooit 1 seizoen volleybal gespeeld in zo'n home-made shirtje, met bijbehorende zweetproductie en wasbeurten, en het ding ziet er nog steeds ok uit)

Voordat je aan die opdrukken gaat beginnen, informeer even of het niet toxisch is. Babies hebben nog wel eens de neiging om op hun kleren te gaan sabbelen :)

Dan sabbelen ze in elk geval maar 1 keer 8o)

Maar dat is idd een goede opmerking !

Een vriendin van mij heeft zo'n borduurcomputer.. Daar ga ik misschien een synthforum polo-shirtje door laten maken.. Ik hou jullie op de hoogte als het lukt!

Origineel geplaatst door UserTronix
Voordat je aan die opdrukken gaat beginnen, informeer even of het niet toxisch is. Babies hebben nog wel eens de neiging om op hun kleren te gaan sabbelen :)

:eureka:

errug goede opmerking........valt het op dat ik geen ervaring heb kwa kids ? :stupid

ik heb even gezocht of ik nog wat van die vellen had liggen, misschien staat er nl wel iets op de verpakking, maar tot nog toe zonder resultaat.....

die borduurcomputers geven trouwens echt een zeer stoer resultaat ! de gitarist van onze band heeft ons logo op 'n blousje laten borduren door (ook) een vriendin (mss wel dezelfde jb ;) ) en dat ziet me er toch een partij gaaf uit ! ongelofelijk gedetailleerd enzo

Origineel geplaatst door gemmetje
self-made tip:

bij HEMA verkopen ze van die opstrijk-vellen die je gewoon door je inktjet-printer kunt trekken.
Daarna op het shirtje leggen, strijkbout eroverheen, en klaar !
Kost geen drol

en ja, de kwaliteit is best goed ! (ik heb ooit 1 seizoen volleybal gespeeld in zo'n home-made shirtje, met bijbehorende zweetproductie en wasbeurten, en het ding ziet er nog steeds ok uit)

vond je het niet erg om heel de tijd met HEMA op je shirt rond te lopen?

:okdan:

Toevallig heb ik deze week een paar honderd kids op onze opleiding gehad die een dagje kwamen kijken. We hebben ze zelf shirts laten maken met die "opstrijk-transfers" . Werkt oke, maar vergaat redelijk snel natuurlijk. Een paar keer wassen en de opdruk is verdwenen. Maar het gaat wel.

Vergeet niet dat je plaatje/text in spiegelbeeld opje papier moet printen, zodat het leesbaar op het tshirt komt te staan.

Veel suc7

Bedankt voor de nuttige replies :)

Vooral de reply over toxische stoffen is idd een hele belangrijke. Ik ga straks eens bellen met de lokale copy-shop voor de prijzen. Als dat te pittig is ga ik voor HEMA-style :P

Hieronder trouwens nog wat online shops die babyshirts verkopen, helaas niet met muziekmerken maar wel met gekke teksten:

http://www.thinkgeek.com/tshirts/kids/
http://www.large.nl/ <- hier moet je ff handmatig zoeken op 'baby'

Back