Zo, het is gelukt om weer iets nieuws in mekaar te zetten. Het is weer een heel optimistisch melodietje (zo ben ik nu eenmaal) maar ik ben toch afgestapt van de piano als opname-basis. Het is wel gecomponeerd op de piano en er zitten nog wat piano-riffjes in (moeilijk afscheid nemen). Zoals steeds probeer ik een aantal geluiden die in mijn JV1080 zitten en die niemand gebruikt, toch te gebruiken. In dit ding zit bvb die vermaledijde 'Dooh' voice-klank in. Heel subtiel dan wel. Ook nog een soort orgel (sommigen zullen misschien Serge Gainsbourgs 'Je t'aime moi non plus' herkennen...?) en een fluit.
Maar... eindelijk is het me ook gelukt om zelf eens wat klanken te maken en die zitten er ook in. Dat is dan op de A-station, QS5 en ook de JV1080 gebeurd.
De volledige gearlijst is: Roland JV1080, SC55, Novation A-station, Alesis QS5 en Korg X5DR.
En dan nu de link
Maar... eindelijk is het me ook gelukt om zelf eens wat klanken te maken en die zitten er ook in. Dat is dan op de A-station, QS5 en ook de JV1080 gebeurd.
De volledige gearlijst is: Roland JV1080, SC55, Novation A-station, Alesis QS5 en Korg X5DR.
En dan nu de link

).