Origineel geplaatst door hermax Daar zeg je zoiets, ik ook!
Alleen, basgitaar is niet mijn ding, aaaah zingen kan ik wel alleen klinkt het nergens naar, viool spelen is helemaal onmogelijk en ga zo maar door. Dus of het nu general, majoor of sergeant is, met midi zal ik het moeten blijven doen.
Btw, betaalt dat goed, die recepties?? Kan ik eindelijk eens een echte synth kopen...
D'r zijn natuurlijk ook zat hele goeie muziekanten/zangers/zangeresjes die niks van componeren kunnen
(die je zou kunnen proberen te vinden)
Bezoek 's een muziekantenforum?!
Ik denk het haast wel, dat zo'n receptie flink wat opleverd, want die gastjes staan knap voor lul altijd, maar ze doen het toch. Daar kan maar 1 reden voor zijn.
Nou, als het op een goeie manier wordt gedaan zoals hier dan vind ik het absoluut niet storend om van die cliche sounds te horen. ik vind het eigenlijk wel knap dat bijvoorbeeld zo'n "dooh" vocal (over GM clichee klank gesproken!!!) hier gewoon aangenaam in het hele gebeuren past.
Trouwens ik vind deze stijl van componeren vele malen interessanter (en uitdagender) dan de meer soundscape-achtige andere tracks in deze Wolk reeks. dus ga maar lekker doo met dit soort werk.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.