Unregistrated
tekunikaru
Hallo peeps,
Ik zoek een goedkope synth; onder de E400,- met een fette sound en leuke effecten, waarmee ik voornamelijk solotunes en wat akkoortjes wil maken voor hiphopnummers
Ik kom echter net kijken in de synthwereld en ik heb weinig kennis over wat er allemaal interessant voor mij is. Ik ben erg gecharmeerd van apparaatjes zoals de Korg MicroKorg en Alesis Micron, vooral de Korg.
Het apparaat moet wel toetsen hebben omdat ik wil kunnen jammen voor inspiratie.
Mijn vraag is of jullie ideeën hebben over welke synth goed bij mijn eisenpakket past. Andere of afwijkende ideeën zijn ook altijd welkom.
Thanks!
Oh ja, weet iemand hoe je dat 'Vers lid' weg krijgt boven de avatar?
Ik zoek een goedkope synth; onder de E400,- met een fette sound en leuke effecten, waarmee ik voornamelijk solotunes en wat akkoortjes wil maken voor hiphopnummers
Ik kom echter net kijken in de synthwereld en ik heb weinig kennis over wat er allemaal interessant voor mij is. Ik ben erg gecharmeerd van apparaatjes zoals de Korg MicroKorg en Alesis Micron, vooral de Korg.Het apparaat moet wel toetsen hebben omdat ik wil kunnen jammen voor inspiratie.
Mijn vraag is of jullie ideeën hebben over welke synth goed bij mijn eisenpakket past. Andere of afwijkende ideeën zijn ook altijd welkom.

Thanks!
Oh ja, weet iemand hoe je dat 'Vers lid' weg krijgt boven de avatar?

Laatst gewijzigd:

ook nog! Maar hoe moet het 'Vers lid' weg dan? Wat stom dat ik dat niet kan vinden O_o;