Wanneer voor het laatst iets gekocht?

BananaWorld

Addicted to Music
Ik was toevallig vandaag aan het nadenken wanneer ik voor het laatst iets gekocht heb. Blijkt gewoon al meer dan een jaar geleden te zijn en dat was een patchbay voor een klein bedragje. De laatste keer dat ik veel geld heb uitgegeven voor een synth e.d. nog langer.

Het stomme is dat mijn wenslijst er nog steeds is en dat geld ervoor niet eens het probleem is (ok, mijn wishlist is erg reeel), maar meer dat tweedehands deals op het laatste moment niet doorgingen, ik ging verhuizen, of dat het gewoon niet tweedehands werd aangeboden of iemand net iets hoger bood dan mij.

Ik vroeg me af wat het tijdsverschil tussen aankopen is bij andere mensen of hoelang het geleden is dat ze iets kochten?

Mijn KRK RP5 monitoren en Proteus X geluidskaart eind december/begin januari. Laatste synth die ik kocht was de MacBeth M3X, dat moet rond juli 2003 geweest zijn.

Ik had me voorgenomen geen hardwaresynths meer aan te schaffen, maar volgende maand hoop ik toch een Machinedrum te bestellen :koffie:

Vorig jaar een Tx81z, een Yamah REV100, roland MT32 en een ESI M4U gekocht.
De eerste drie omdat ze goedkoop waren en in de buurt. Je moet er maar net tegenaan lopen.
De ESI gekocht omdat ik echt nodig aan extra midipoorten toe was.

Mijn wishlist groeit alleen maar, maar ruimteprobleem (kleine flat) en een reis naar de andere kant van de wereld weerhouden me nu om iets te kopen. Maar toch, mocht ik iets leuks tegenkomen.........:verkoght:

Trouwens, de laatste keer dat ik veel geld heb betaald voor gear was in 98 ofzo voor mijn sampler, nieuw in verpakking.

al m'n shit de afgelopen 2 maanden..

behalve de rm1x en de studio was er ook al langer

Vorige maand een TX802 met memory cartridge. Het ding klinkt goed maar ik snap er nog geen :kont: van.

-C-

een maand geleden: nieuwe woofer voor mijn genelec 1031A

....die nu bij genelec staat omdat er WEER een woofer uitklapte :[

Is dit trouwens een spin-off van deze thread?

Niet echt. Het ging me meer om het idee of mensen vaak gear kochten of dat ze (net zoals ik) een hele tijd niets gekocht hadden, niet zozeer om wat ze gekocht hadden. Ik merkte gewoon dat ik al lange tijd niets gekocht had terwijl ik eerst een keer of drie per jaar wat kocht.

Back