In navolging van deze thread post ik hier de voorloper van die track. Eerst heb ik heel wat klanken gemaakt om ze dan te gebruiken in een tamelijk donker stuk. Tijdens het maken was ik heel enthousiast, maar enkele dagen later vond ik het toch maar stom. Ik heb dan het 'best lijkende' melodietje er uit gepikt (tss 1:23 en 2:04) en iets nieuws gemaakt.
Het is veel te lang denk ik, en de mix is helemaal niet goed (is ook niet afgewerkt)
Maar aangezien ik nogal eens te horen krijg dat mijn tracks tamelijk clean, braaf, veilig zijn (is niet erg hoor) wou ik deze dan ook eens laten horen. En misschien kunnen jullie me wel zeggen of er eigenlijk iets van te maken is, en zoja, wat dan?
hier
Het is veel te lang denk ik, en de mix is helemaal niet goed (is ook niet afgewerkt)
Maar aangezien ik nogal eens te horen krijg dat mijn tracks tamelijk clean, braaf, veilig zijn (is niet erg hoor) wou ik deze dan ook eens laten horen. En misschien kunnen jullie me wel zeggen of er eigenlijk iets van te maken is, en zoja, wat dan?
hier

). Doe je dat niet, dan zullen de drums flink steviger moeten worden, misschien ook met extra bas. Ik heb een voorbeeldje bijgevoegd van waar je kunt horen wat ik bedoel (bas + drums, die trouwens slecht getimed zijn en de snare is slecht, maar het gaat om het idee...
).
... maar ik denk toch wel dat dit een potentieel erg goede track is. De geluidskeuze is bijzonder goed en sfeervol ... heel anders toch dan ik van je gewoon ben
).
:
)

... of spreek eens af, misschien wordt je helemaal depressief van mij
moeten zijn