Mijn eerste

Quinie

Ingeburgerd
http://84.107.17.0/drum06_6.mp3

Mijn eerste trackje hier op forum, aangezien ik net nieuw ben hier dacht ik ook gelijk maar eens van met te laten horen. Track is volledig gemaakt in fruityloops. Project je ligt stil nu vanwege een gebrek aan cpu kracht van de pc.

Ben wel benieuwd wat de rest er van vind.

Zo, direct maar een trekkie posten.
Het is vrij aardig gedaan en klinkt niet slecht (maar meer dan dat kan ik niet zeggen hier op het werk - mijn hoofdtelefoon is gepikt, en dat was al k*t, nu moet ik het doen met oortelefoons)
Je haalt er een hele resem drumsets door om de nodige variatie te verkrijgen, maar misschien was een verandering van het muzikaal thema ook wel gekund. Het melodietje begint toch wel wat te vervelen na enkele minuten. Kan het trouwens zijn dat er nog een klein speelfoutje in zit? (0:49 - en alle volgende loops ervan :) ) Twee nootjes tegelijk aangeslagen met 1 vinger...

In ieder geval bedankt voor het luisteren. Vind wel leuk trouwens dat je zegt dat ik er wat drums door ram voor de variatie omdat ik hier normaal veel minder goed in ben (de drums)

Deze track zou zeker meer melodie moet krijg. daarin tegen is ie gemaakt met een dikke plak spacecake achter de kiezen en dan heb je snel de neiging in de flow me te gaan ;).

Maar zal is kijken of ik commentaar erin kan verwerken als me studiotje af is. En foutjes zouden goed kunnen was niet echt nuchter meer :D

Back