Cubik_Planet
Knoppofiel
Ik ben lekker aan het stoeien met mijn nieuwe CS6X.... maar stuit op een probleem...
Als ik op de CS6X in de Performance mode een EDIT opdracht uitvoer om mijn MIDI kanalen vast te leggen.... dan gaat dit allemaal goed.... ik bewaar de instellingen en heb dan bijv. op een setup zoals dit....
Part 01 EXT1 001[Grand Piano] MidiCh 01
Part 02 INT 001[Generation] MidiCh 02
Zo bouw ik dan vervolgens alle 16 kanalen op.....
Als ik de CS6X uit zet en weer aan staat alles er gewoon nog in....
In mijn Cubase maak ik vervolgens een Program Change op Channel 01 en dit gaat ook nog goed, maar na een paar keer wat Program Changes lijkt het erop alsof Cubase al mijn overige 15 kanalen ook heeft lopen te veranderen terwijl ik alleen nog maar op kanaal 01 bezig ben geweest...met als gevolg dat je dus niet meer weet welke sounds je aan het selecteren bent.....
Snap er niks van......wat doe ik fout???
Thnx
CP
Als ik op de CS6X in de Performance mode een EDIT opdracht uitvoer om mijn MIDI kanalen vast te leggen.... dan gaat dit allemaal goed.... ik bewaar de instellingen en heb dan bijv. op een setup zoals dit....
Part 01 EXT1 001[Grand Piano] MidiCh 01
Part 02 INT 001[Generation] MidiCh 02
Zo bouw ik dan vervolgens alle 16 kanalen op.....
Als ik de CS6X uit zet en weer aan staat alles er gewoon nog in....
In mijn Cubase maak ik vervolgens een Program Change op Channel 01 en dit gaat ook nog goed, maar na een paar keer wat Program Changes lijkt het erop alsof Cubase al mijn overige 15 kanalen ook heeft lopen te veranderen terwijl ik alleen nog maar op kanaal 01 bezig ben geweest...met als gevolg dat je dus niet meer weet welke sounds je aan het selecteren bent.....
Snap er niks van......wat doe ik fout???
Thnx
CP