17 juli HMH: underworld

Origineel geplaatst door Lacertus
Underworld rouleert helemaal de pan uit! Ik ga zeker eens kijken wat de mogelijkheden zijn om daar heen te gaan...
Op lowlands waren ze écht ge-wel-dig! :halleluja

Nou, 't zal wel aan mij liggen, maar zo geweldig vond ik ze niet... ik heb ze 2x gezien (2x op Lowlands geloof ik)
en ik vond de set nogal saai & vlak en alleen bij Born Slippy ging de tent eindelijk los....

Ik vind Underworld echt niet slecht hoor, ze hebben toffe nummers gemaakt, maar om nou te zeggen
dat ik echt overtuigd was van hun live-show....... nee...

...welnu, smaken verschillen natuurlijk
Ik weet wel nog dat mijn vriendjes heel raar opkeken toen ik al stuiterend op hun afkwam na het optreden: ik was echt high! (en dat voor een zo-goed-als geheelonthouder) Dat heeft nog geen enkele band/perfomer/DJ voor elkaar gekregen... voor mij was dat het best optreden allertijden!

Origineel geplaatst door trigg
..alleen bij Born Slippy ging de tent eindelijk los....

Ligt dat aan Underworld, of aan de tent ('t publiek dus..) ?

;)

ligt er natuurlijk ook aan dat op Lowlands de helft van de tent is gevuld met boeren die alleen dat ene nummer kennen ;)

vanavond om 19.00 uur presenteren de heren van Underworld trouwens ook weer hun regelmatig terugkerende radioprogramma op het internet radiostation van Dirty.org : Dirtyradio.

Zie hier de aankondiging voor details en links.
Dit is géén Underworld liveset, maar gewoon Karl en Rick die 2 uur lang hun favoriete nieuwe en oude plaatjes draaien en aan elkaar praten. Ze beantwoorden ook vragen van fans.
Is wel de moeite waard omdat de heren er een zeer eclectische muzieksmaak op na houden, en er meestal wel unreleased Underworld materiaal voorbij komt en wie weet deze keer wel een voorproefje op het nieuwe album...

Origineel geplaatst door King of Snake
vanavond om 19.00 uur presenteren de heren van Underworld trouwens ook weer hun regelmatig terugkerende radioprogramma op het internet radiostation van Dirty.org : Dirtyradio.

Gaaf ik heb dirtyradio alvast weer aanstaan 8) :peukie:

de nieuwe Underworld track/work in progress, Always Loved a Film, klonk ook zeker niet verkeerd :)

Zeker niet verkeerd 8) het stuk waar r&k 5 of 6 1-seconde-snippets van hun nieuwe nummers speelden was erg grappig :D

ik ook ja. Ben benieuwd hoe de uiteindelijke versie hiervan gaat klinken. Deze versie was al heel anders dan de live versie uit 2003 en volgens Rick nog steeds "work in progress".

:P Tickets zijn binnen!! Zie jullie de 17e!!

Back