tjebbestorm
Storm op de maan
mmmmm kan iemand mij uit leggen waarom de a en b input ( als ik bv een synth op a heb en een synth op b heb)dan zet ik de controller input a aan op a en de b cotroller op b dan werkt de a input( dus het geluid) op controller b inplaats van a vaag maar waar het lijkt net of ze dan allebei niet onafhankelijk zijn van elkaar wie begrijpt wat ik bedoel please help tjebbestorm
nou je hebt audio inputs op de drummachine en als je daar dus op beide inputs een aparte synth zet en de daarbij horende cotrollers voor die inputs
dan reageert de eerste synth op de tweede cotroller dus de input controller voor input b en dat is super kut want dan kan je niet goed de synth mixe apart van elkaar wan t dat zit er ook in bij de drum machine versie 20 hoop dat jullie het nu wel begrijpen tjebbestorm
nou je hebt audio inputs op de drummachine en als je daar dus op beide inputs een aparte synth zet en de daarbij horende cotrollers voor die inputs
dan reageert de eerste synth op de tweede cotroller dus de input controller voor input b en dat is super kut want dan kan je niet goed de synth mixe apart van elkaar wan t dat zit er ook in bij de drum machine versie 20 hoop dat jullie het nu wel begrijpen tjebbestorm
Laatst gewijzigd: