Elektron machinedrum als multi effect

tjebbestorm

Storm op de maan
mmmmm kan iemand mij uit leggen waarom de a en b input ( als ik bv een synth op a heb en een synth op b heb)dan zet ik de controller input a aan op a en de b cotroller op b dan werkt de a input( dus het geluid) op controller b inplaats van a vaag maar waar het lijkt net of ze dan allebei niet onafhankelijk zijn van elkaar wie begrijpt wat ik bedoel please help tjebbestorm

nou je hebt audio inputs op de drummachine en als je daar dus op beide inputs een aparte synth zet en de daarbij horende cotrollers voor die inputs
dan reageert de eerste synth op de tweede cotroller dus de input controller voor input b en dat is super kut want dan kan je niet goed de synth mixe apart van elkaar wan t dat zit er ook in bij de drum machine versie 20 hoop dat jullie het nu wel begrijpen tjebbestorm

Laatst gewijzigd:
... wat?

ik vermoed dat je het over een stuk gear hebt wat vreemd reageert op een of andere controller?

Welk apparaat? Welke Inputs: MIDI/Audio? Meer input aub...

...en gebruik ook af en toe eens een hoofdletter en leestekens... :geslaagd:

Zie je wel. Nu horen jullie het ook eens van iemand anders:

mmmmm kan iemand mij uit leggen waarom de a en b input ( als ik bv een synth op a heb en een synth op b heb)dan zet ik de controller input a aan op a en de b cotroller op b dan werkt de a input( dus het geluid) op controller b inplaats van a vaag maar waar het lijkt net of ze dan allebei niet onafhankelijk zijn van elkaar wie begrijpt wat ik bedoel please help tjebbestorm

Dit vind ik namelijk ook.

de topicstarter wil gewoon iets weten, al wordt niet echt duidelijk verteld wat precies.

nou kunnen we onwijs leuk gaan doen en die jongen wel af gaan lopen zeiken maar dat zou je zelf ook niet leuk vinden.

dus bij deze:

we willen iets duidelijker horen wat er aan de hand is...

let me take care of this because this guy is a friend of mine !

:maffia:

Ik denk dat zijn vrienden gewoon de letters van zijn toetsenbord door elkaar gehaspeld hebben

Origineel geplaatst door elektrovolt
de topicstarter wil gewoon iets weten, al wordt niet echt duidelijk verteld wat precies.
nou kunnen we onwijs leuk gaan doen en die jongen wel af gaan lopen zeiken maar dat zou je zelf ook niet leuk vinden. :maffia:

Het is niet mijn bedoeling geweest hier iemand af te zeiken.

nee maar het ging wel die richting op...
en zo zijn er vele threads geweest die op die manier helemaal de mist in gingen.

maargoed, ik ken de topicstarter en hij is al een paar jaar bezig met synths etc. maar benamingen en termen haalt hij af en toe door elkaar...

technisch gezeik

technisch gezeik

ben niet zo technisch vernuft maar er staat toch wat ik.
bedoel mischien is t niet zo duidelijk maar daar kijk je toch doorheen als je weet hoe de elektron werkt.
je hebt gewoon verschillende manieren om met de drummachine te werken en je hebt in totaal 4controller inputsin edit mode dus om je inkomende audio mee te bewerken.
ik vroeg eigenlijk alleen maar of iemand dat ook had en of iemand daar gewoon een uitleg over zou kunnen geven dan snap ik t beter maar ja jimi weet wie ik ben en ik weet best veel maar kan dingen in termen niet zo goed uitleggen zowat. HET GELUID WAT ERUIT KOMT KOMT ERUIT ZOALS T MOET.

AND THATS ALL THAT FUCKING MATTERS tjebbestorm 2005.

TO MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

dus als iemand het gewoon kan uitleggen laat dan een bericht achter en anders MOET JE JE BEK HOUDEN!!!!

als je wilt weten waar het overgaat check de thread van tjebbestorm drummachine van elektron.

peace out.

Laatst gewijzigd:
en schaatser...

=)

Bedoel je met controller inputs 1/4 inch jacks waar je een volumepedaal of switch op kunt aansluiten?

Back