Nord Lead 2 rack

Dit is nog een oude versie van de nordrack, waar je maar 40 patches kan opslaan zonder de moeilijk te krijgen PCMCIA kaartjes.....

Origineel geplaatst door Nanoplane
Hoe weet je wanneer je een oude of nieuwe versie hebt??

Aan het typenummer: Nord Rack, Nord Rack 2, Nord Rack 3, Nord Rack 2X & Nord Holland.

Maar hierboven gaat het om een NL2, maar gelijk daar onder wordt gesproken over een oude versie??

Origineel geplaatst door Nanoplane
Maar hierboven gaat het om een NL2, maar gelijk daar onder wordt gesproken over een oude versie??

Snap ik ook niet helemaal hoor. Nord Rack 2 is gewoon Nord Rack 2. Misschien dat bedoeld wordt dat het niet om een Nord Rack 2X gaat, want dat is vernieuwde versie van de Nord Rack 2. Maargoed.. anders had er in de advertentie wel Nord Rack 2X gestaan lijkt me.... Als je die voor 400 euro vindt, is dat wel het vermelden waard.

zo'n memory card is overigens niet moeilijk te krijgen hoor...kan je gewoon bestellen bij thomann. Is wel echt een vereiste voor lekker gebruik van de nord rack 2 inderdaad.

en een nord lead rack 2 bestaat niet. nord lead is de toetsenversie, nord rack is de rackversie.

Origineel geplaatst door Pjotr G
en een nord lead rack 2 bestaat niet. nord lead is de toetsenversie, nord rack is de rackversie.

Wat de NordLead 1 betreft, dan.

De Lead serie bestaat uit:

NordRack (kwam het eerste uit)
NordLead
NordLead2
NordLead2Rack
NordLead3
NordLead3Rack
NordLead2X
NordLead2XRack

en dan zijn er nog

NordElectro61
NordElectro73
NordElectroRack

NordModular (Classic)
NordModularRack
MicroModular
NordModularG2
NordModularG2X
NordModularG2Engine

en dan nog de beruchte, nooit verkrijgbare

NordModularG2Rack...

Wout

Klopt als een bus. "NordLeadRack" is onzin. Geldt voor zowel de 1, 2 als 3.

Nordlead2Rack2TitleLogos.gif

Nordlead3Rack3TitleLogos.gif

zo'n memory card is overigens niet moeilijk te krijgen hoor...kan je gewoon bestellen bij thomann. Is wel echt een vereiste voor lekker gebruik van de nord rack 2 inderdaad.

Klopt, maar Thomann verkoopt alleen de originele Clavia pcmcia kaartjes, en die zijn zo fucking duur, dat ik dat zelf niet als een optie zie :)

Back