De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

• Jazeker, altijd en overal!

Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

Stemmen: 98 22,7%

• Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nrs zat
kan niet dumpen hiero
noob met pc
trouwens oft kxtnrs zijn ???
lol draad
:D :halleluja 6 ontha run
7 altyd te laat
onee8w8

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
Ik kan aan 6trak mss een accountje toevertrouwen op me server, (wincp), dan doet die bandbreedte daar ook eens werk voor de verandering :).
es ff kijken of we daar wat mee kunnen... momenteel bezit ik 528 mb (unzipped), 306 items... u hoort nog van mij :eureka:

doe dat misschien in een multi rar bestand , dat load makkelijker up, en dan kunnen we daarofwel een torrent van maken ofwel een paar direct links hier

doe dat misschien in een multi rar bestand , dat load makkelijker up, en dan kunnen we daarofwel een torrent van maken ofwel een paar direct links hier
ja pcies, afgemeten pakketjes van 50mb ofzo, geen add-ons maar gewoon opzichstaande volumes bijv.
ik ga alvast ff aan de RARiteiten en hopelijk stuur jij dan nog ff een mail over hoe en wat qua logge innings gegevens etc. :)

Ik heb plek zat voor files & verkeer. Kan wel een sub domeintje openen @ kraakpiep.nl ? Zeg het maar. Kan iedereen het normaal downloaden.

hehe, khad iets doorgegeven aan 6trak maar zen mailbox zit vol :P dus het is ni doorgegaan, nu kan hij kiezen , en daar ik aleen maar sftp heb en geen normale ftp .......

hehe, khad iets doorgegeven aan 6trak maar zen mailbox zit vol :P
erm... nee hoor, zowel mijn pb inbox niet als mijn e-mail account niet... vreemd :confused:
probeer het nog eens, ik heb je al een pb gestuurd inmiddels :)

nu kan hij kiezen , en daar ik aleen maar sftp heb en geen normale ftp .......
kiezen waaruit?

ach so... tussen kutmixcreamer en xtremist? :D

hehe, khad iets doorgegeven aan 6trak maar zen mailbox zit vol
ja nee en toch idd... de IN en OUT box samen waren idd de limiet gepasseerd... dat was het hem... nu opgelost... :o:

maar erm, het gaat niet echt lukken met je SFTP via het geadviseerde prg-tje... helaasch... :erm:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back