De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

• Jazeker, altijd en overal!

Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

Stemmen: 98 22,7%

• Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zo kut zijn die nummers niet ....

zo kut zijn die nummers niet ....

kulleruh, wat een thread.
Ik heb een paar geweldig goede nummers gehoord die zo de top 40 of in hart van nederland kunnen.

Ik heb ook nog wat in MIDI staan.

Mot ik ff door me synth jagen, HDD'en en dan horen jullie het wel.....

bedankt voor de lol...

Origineel geplaatst door Unic
wie zingt dat???

Unic,heb je de track gister al verstuurd,althans in mijn uitbox staat verzonden,heb je het dan niet ontvangen?:confused:

Flink gezocht, maar niks gevonden... Welke afbeelding bedoel je dan (of bedoel een van die avatars) ?

:confused:

Ah leuke thread..

heb een tijdje als ontlading serieuze pogingen gedaan om hoogstaande kutmuziek te maken,
het resultaat kun je horen op http://www2.hku.nl/~wietze/KK

Alles gedaan met een yamaha psr6300, zoom 1201/1202 en hier en daar een verdwaalt dingetje

enjoy

Origineel geplaatst door beezz
dit is geen echt kutnummer, maar wel een kotsnummer, en het is bewust gemaakt ook
:P
benodigdheden om te maken: het drumsetje van fruityloops dat je krijgt als je een nieuw bestand maakt, de 3xosc-preset genaamd "outerspacehover" en 5 minuten van je tijd

benodigdheden om te luisteren: een paar goeie oortjes en een kotsbakje, ik krijg er echt de titel van als ik ernaar lusiter!

Craps, ik kan me voorstellen dat als je dit draait op een groot feest ze het je niet in dank zullen afnemen.. hahaha..

R

Hey Unic,

Ik stuur me verrotte tracks naar diverse mailboxen maar nergens is nog een linkje te bekennen op het forum. Je neemt me nu toch niet in de maling. Dat de track verrot is,is overduidelijk maar om nu de zooi in de zeik te nemen gaat me wat te ver.:L

;)

Maar ff serieus waar is me link. Ik wil de nominatie uiteraard niet missen!:dubbel:

Origineel geplaatst door justin
Hey Unic,

Ik stuur me verrotte tracks naar diverse mailboxen maar nergens is nog een linkje te bekennen op het forum. Je neemt me nu toch niet in de maling. Dat de track verrot is,is overduidelijk maar om nu de zooi in de zeik te nemen gaat me wat te ver.:L

;)

Maar ff serieus waar is me link. Ik wil de nominatie uiteraard niet missen!:dubbel:

Zeg vriend,

ik heb je al gemaild dat ik nog steeds niets ontvangen heb....:eureka:

dus euh... dus ik wil best een linkje plaatsen...maar dan een link met lucht:D

:)

:mega:

Origineel geplaatst door Unic
Zo is gabber ontstaan..

jaja, het gaat hier lekker, zo met zijn 2...

ik lig echt dubbel hier.. de hele thread eigenlijk :halleluja
ga ik ook maar es wat maken :engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back