De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

• Jazeker, altijd en overal!

Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

Stemmen: 98 22,7%

• Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door isnieZot
.

Bijlage: six.mp3
De bijlage is al 85 keer/keren gedownload.

deze is echt vet man. ne-ne-nineteen achtig!!!
k heb nog zo'n oud elpeetje liggen, synsation one. (niet te verwarren met sensation) dit lijkt er verdacht veel op.
of was t nou dat dikke intro van madonna....
ik weet het niet meer hoor, maarre :halleluja :okdan: :mega:

is er misschien iemand die alle inzendingen op zn computer heeft staan en die verstand heeft van podcasts? het lijkt mij namelijk super vet om er een soort internet-radio van te maken. dat moet toch wel kunnen (gratis)

ister iemand die hier het fijne vanaf weet?

Bliepbliep

is er misschien iemand die alle inzendingen op zn computer heeft staan en die verstand heeft van podcasts? het lijkt mij namelijk super vet om er een soort internet-radio van te maken. dat moet toch wel kunnen (gratis)

ister iemand die hier het fijne vanaf weet?

Bliepbliep [/B]

Is zeker te doen,

Als jij al die .wav's en .mp3's bijelkaar scharrelt, zet ik een server met "WebCast" op :P, de rest gaat vanzelf.

Greetz,
Justen [AKA XTCypher]

kutnummer :D :D :D :D
(met gepitchte stem van baby naar robot en heeeeeeen en weeeeeeeeer :biertje: )

Attachments

• kutnummer.mp3
    852,7 KB · Bekeken: 119
Zoooww..
ik heb AL m'n creativiteit, muziekkennis en gear aangesproken om deze perfect afgemixte en muzikaal kloppende nummer 1 hit in spé te maken.

En aardig als ik ben, wil ik 'm alvast delen met mijn vrienden annex collegae alhier, zodat zij straks niet persé de CD-singel hoeven te gaan kopen.

MOCHT iemand op- of aanmerkingen hebben, al kan ik me het niet voorstellen, dan mag dit natuurlijk geplaatst worden.
Mocht ik wat van mijn kostbare tijd vrij kunnen maken, ben ik misschien wel bereid om antwoord terug te geven..

Enjoy:

:dubbel:

8o) M'n commentaar dus ook niet te serieus opvatten, he?!!

Je weet nooit hoe serieus de peeps hier zijn... :D

Origineel geplaatst door Zoidsity
Zoooww..
ik heb AL m'n creativiteit, muziekkennis en gear aangesproken om deze perfect afgemixte en muzikaal kloppende nummer 1 hit in spé te maken.

En aardig als ik ben, wil ik 'm alvast delen met mijn vrienden annex collegae alhier, zodat zij straks niet persé de CD-singel hoeven te gaan kopen.

MOCHT iemand op- of aanmerkingen hebben, al kan ik me het niet voorstellen, dan mag dit natuurlijk geplaatst worden.
Mocht ik wat van mijn kostbare tijd vrij kunnen maken, ben ik misschien wel bereid om antwoord terug te geven..

Enjoy:

:dubbel:

haahahahaha dies goed!!

helemaal onvoorspelbaar was hij wel niet!
na de break voelde ik toch dat de intro ging terugkomen, en ja hoor 8o)..

Origineel geplaatst door isnieZot
hehe :D
dit is echt allesbehalve kut.. vooral nadat'k die r_aw essential armageddon project mix zat te luisteren!

tenzij dat ook voor velen onder dezelfde noemer valt natuurlijk!:D

:) Ik ik maar denken dat 't niet beter KON..

:D Dat kan ik jullie toch niet aandoen......???

:duivels: 'k Zal kijken wat ik ken doen; 't moet erger kunnen.

Origineel geplaatst door XTCypher
Is zeker te doen,

Als jij al die .wav's en .mp3's bijelkaar scharrelt, zet ik een server met "WebCast" op :P, de rest gaat vanzelf.

Greetz,
Justen [AKA XTCypher]

ik heb zelf alleen het wat nieuwere werk. de wat oudere nummers uit het begin zijn al wat zeldzamer...

ik geloof dat 6 ze allemaal verzameld had maar dat weet ik niet zeker.

:D en toch zullen er zat zijn hier die dat geen Kutnummer vinden.

Origineel geplaatst door bliepbliep
ik heb zelf alleen het wat nieuwere werk. de wat oudere nummers uit het begin zijn al wat zeldzamer...

ik geloof dat 6 ze allemaal verzameld had maar dat weet ik niet zeker.
wel een groot aantal, helaasch niet allemaal... sommige missen er nog maar voor het grootste gedeelte is de lijst compleet...
dus nog ff voor de duidelijkheid: een paar heb ik er niet (meer) maar de rest nog wel...

kappuh nou 6...

6 trak, zou jij contact op willen nemen met XTCypher???

ik zou u eeuwig dankbaar zijn, dan hoef ik niet meer naar de kutmuziek op Q-radio te luisteren...

enne, een kutradio is tog wel :dj: :okdan:

bliepbliep

Na diverse treads gelezen te hebben over polyritmiek, groove en akkoorden heb ik al deze kennis verzameld om deze geweldige track te maken.
Let dus vooral op de groove en swing in de beat, de prachtige akkoorden maar ook op de mastering van deze track, het knalt echt je speakers uit, uiteraard komt deze track uit op CD, en Tiesto gaat hem zeker grijs draaien, maar uiteraard geef ik deze gratis weg aan jullie, veel luisterplezier en laat je buren meegenieten.

Hier

:okdan: Trens ten top!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back