De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

• Jazeker, altijd en overal!

Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

Stemmen: 98 22,7%

• Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door CosmicDreamer
lol, lalala.. i'm the supermariobrother.. hoe "mentaal gehandicapte instelling"

disclamer: ik heb niets tegen mentaal gehandicapten, ik heb daar namelijk in mijn jeugd ook veel mee te maken gehad en zie er namelijk de potsierlijkheid en de humor van i :)

btw, ik ben zo geïntigreerd geraakt door heel het huub en henny gedoe, ik zou wel willen weten wat er met luca gebeurt hoor :PP

hahahaha, nou ik ben vandeweek weer naar een bruiloft geweest:engel:
maar ik zou het wel eens in de mix willen hore :)

waar kan ik btw kutmix 1 en 2 vinden?

en vanaf nu is kutmix drie ook te downloaden!!

let op! er kan maar 100 keer gedownload worden omdat het een yousendit account is... het paste namelijk niet op mn soundklick 8o)

http://wa-01.yousendit.com/transfer...51E6453&rcpt=erik-jan.vanoosten@student.hu.nl

het zou handig zijn als ie op de site tussen de andere kutmixen zou komen te staan, aan de pleelist word nog gewerkt.

luister, maar geniet met mate!!

bliepbliep

arrfff... internal error (of is die nog aan het uploaden)

hij staat er al... ik zit vast weer verkeerd te linken....

dit zat in mn inbox:

You can click on the following link to retrieve your file. The file will expire in 7 days and will be available for 100 number of downloads.

Link: http://wa-01.yousendit.com/transfer...51E6453&rcpt=erik-jan.vanoosten@student.hu.nl

ik heb het zelf nog niet getest... ga ik nu doen.

bliepbliep

edit: ja, bij mij gaat ie gewoon downloaden hoor.

Origineel geplaatst door bliepbliep
edit: ja, bij mij gaat ie gewoon downloaden hoor.

dat komt omdat jij met je cookie automatisch ingelogd bent op je eigen account aldaar.. :)

je moet blijkbaar account aanmaken om te kunnen downloaden en je kan comments geven dan enzo :)

wat moet ik doen om het voor iedereen download-baar te maken??

ben nu een rapidshare aan het aanmaken, da's ook kut, maar iig zonder account en zo geloof ik.

hij staat nu hier

bliepbliep

Laatst gewijzigd:
zodejeuz... 30mb maar liefst! ...deze shit is looiende! *smul* :D

contact opnemen met gnaafmaster chrizz zodat ie kan worden bijgezet (incl. credits nutuulk) bij de andere 2 kutmixen? :mega:

ut is meer een medley eigenlijk he, dan een echte "mix"é :).. maar de extra rommelige dingen erbij vind ik dus wel weer om strike te gaan :)

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
ut is meer een medley eigenlijk he, dan een echte "mix"é :).. maar de extra rommelige dingen erbij vind ik dus wel weer om strike te gaan :)

er was zoooo veel mooi materiaal en dat wou ik allemaal een plaatsje geven... vandaar dat sommige wat kort zijn. ik vind het ook niks om er een soor verijdelde playlist van te maken, dus alle nummers gewoon achter elkaar. dat doen we maar in itunes:P .

ik heb contact opgenomen met chrizz.

luister en huiver!!!!

bliepbliep

ben nu een rapidshare aan het aanmaken, da's ook kut, maar iig zonder account en zo geloof ik.

hij staat nu hier

bliepbliep

:halleluja hoera drie kutmixen op 1 dag gedownlood :)

en we gaan gewoon verder,

DIt is een "nummer" wat ik eigenlijk wel als potentieel zag toen indertijd met al die charleston remixes eind jaren 90... maar het is er dus nooit van gekomen.

http://users.telenet.be/cosmicd/kutjenka.mp3 dan maar :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back