De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

• Jazeker, altijd en overal!

Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

Stemmen: 98 22,7%

• Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@Unic

Zo goed zou ik nooit kunnen worden in kutnummers maken :halleluja :halleluja

Echt superkut maar ongelooflijk krachtig*D

Dit is eigenlijk niet echt een kutnummer, maar het is te snel ingespeeld door mij
Het is de melodielijn van Thrillseekers - Synaesthesia.

Geluid dat je hoort is ff een snel gemaakte patch op mijn Novation.
live ingespeeld en opgenomen, niks van midi en dergelijke.

Maar het is iets te snel ingespeeld en daarom hoort het in de kutmuziek thread thuis :P

Attachments

• synaesthesia.mp3
    464,7 KB · Bekeken: 115
ff bijbenen , damn ik heb al mijn kudtnummers verloren + die gedownloaden en daar zitte een paar pareltjes bij he..

maar één van de facinerende is toch nog downloadbaar zoals die minimeuk waar ik hier een reactie van quote...

Origineel geplaatst door virkaz
vet briljant juist 6!
hoe trigger je die samples zo snel? echt de bom :)
ik ken meer mensen die dit doen/kunnen, maar tis echt top!
ook die galm automatisering.. loik gedaan!

vond het zo facineredn dat ik met intakt zo'n dingen ook zo eens ben beginnen te doen :)...

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
ff bijbenen , damn ik heb al mijn kudtnummers verloren + die gedownloaden en daar zitte een paar pareltjes bij he..
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =( je was 1 der laatste reddingen op dit gebied, dit is echt kut! ;{

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
maar één van de facinerende is toch nog downloadbaar zoals die minimeuk waar ik hier een reactie van quote...

vond het zo facineredn dat ik met intakt zo'n dingen ook zo eens ben beginnen te doen :)...
dank :) laat nog eens wat (van je) horen zou'k zeggen! jij als KutmixCreamer! :mega:

ja stomme kudt E schijf wou niet meer aanmeren op nieuwe windows installatie zonder herpartitioneren :(.. maar backups kunnen mss redding geven maar heb er zoveel, ik zal ze mss wel hebbe staan erger

NEEEE!!!! Cosmic das echt KUT!!

Verrot man... maar één voordeel een kutnummer is gauw gemaakt!
En misschien zijn ze nog elders in de thread te downloaden.

Hoop het voor je m8!

pas op, het zou mij niets verbazen dat ik ook ergens een "kut" dir op backup cd heb hoor.. de vraag is waar.. zal eens op de recente databackups kijken als ik ze tegen kom :P

de laatste van dit jaar:
dit wordt gegarandeerd kut...

contains a sample of: "sampleceedee" by bassio and a goa kicks construction kit made by a "mede-forum-lid" was used while making this astonishing recording. idea's, comments, flowers and record deals are always welcome!

THa REnikzmastaH

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bliepbliep
de laatste van dit jaar:
dit wordt gegarandeerd kut...

contains a sample of: "sampleceedee" by bassio and a goa kicks construction kit made by a "mede-forum-lid" was used while making this astonishing recording. idea's, comments, flowers and record deals are always welcome!

THa REnikzmastaH

Hehehe :dubbel:, altijd al geweten dat ik het ook goed doe in filter-house :walker:

eigenlijk is dit hetzelfde als de vorige maar dan anders, ik heb nu de hardcore classieker "the 6th gate" gebruikt om het geheel wat op te fleuren, eigenlijk klinkt het beswel lekker samen. typisch een gevalletje van "beter dan het origineel" IMO

linkje: http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=4851058&q=hi

voor de meezingers:

gate 1
ik heb een nieuwe sample CD
gate 2
dit wordt gegarandeerd kutttt....
gate 3
ik heb een nieuwe sample CD
gate 4
ja ik breek door ja hier maak ik het meeyeeyeey
gate 5
welke platenman wil met mij in zee?