Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
man, heb jij een lange adem 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

jawel, jawel, ende ook uiteraard... maar deesch vinnIK weer beter:Bizar... IK vind deesch beter...
zou ik graag voor je doen, echter moet XTRECIST eerst nog ff cuntact met mij opnemen via PB en/of de hete mail om zodoende mij ff opnieuw de lanceer codes van CUTB door te morsecoden... wellicht dat graaf kraak dit binnen de komende week nog ff zal gaan te doen wezen kunnen willen mogen... ook... dus...Graag de volume 1000 om 8 november: is mijn jubileum (10 jaar in Nederland).
ik ga proberen om van volume 1000 een goed gebalanceerd K-dieet maken dus daar zal vast een daffyd thomas K# tussen staan...(En het vervolg nutuulk, met mijn twee saaie tracks)

Haha, skies, heerlijk dit! Ben vooral benieuwd wat de buren ervan dachten toen je de vocals aan het opnemen wasMaar alle gekheid op een eierstokje, ik heb een nieuw liedje
Als ik niet zo'n achterlijke tekst had gebruikt was het misschien iets minder kut geweest...
Ik ben ook vooral trots op de lange adem passage![]()

*luister luister* Stiekum tamelijk gaaf eigenlijk... *luister luister* Zeg waarom plaats je dit eigenlijk bij de kutnummers want ik vind het gewoon een gave track... Alleen einde even afmaken 
Die kunnen het gelukkig niet horenHaha, skies, heerlijk dit! Ben vooral benieuwd wat de buren ervan dachten toen je de vocals aan het opnemen was![]()
Als het goed is...Pas maar op Arnout, je haalt Synchro nog in.. Vette voco trouwens
Bij je laatste verwacht ik elk moment een wilde chaotische break, maar dan blijkt het een slowrock trackje te worden *luister luister* Stiekum tamelijk gaaf eigenlijk... *luister luister* Zeg waarom plaats je dit eigenlijk bij de kutnummers want ik vind het gewoon een gave track... Alleen einde even afmaken
ik zal het wel ff neer kwakken op sc als het klaar is.

de pagina is per ongeluk overscheten idd, gaat weer aan gewerkt worden binnenkut...Per ongeluk zijn de volumes 901 t/m 999 verdwenen ???????