De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

• Jazeker, altijd en overal!

Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

Stemmen: 98 22,7%

• Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
artworks-000064543245-kcul0m-t200x200.jpg

Teluur - De Zoute Schoentjes Aantrekken

https://soundcloud.com/teluur/de-zoute-schoentjes-aantrekken​

ah den baars hep sprook'n, dan moet de cunttest idd weer ff uit de ballen van de motten worden getrokken... ff de oegna aan/uit de mouw trekken/schudden...
wordt vervolgt :mega:
kan teluur nog ff de download pijl lichtgrijs maken?
donkergrijs was nateluurlijk™ de bedoeling...

heb ik gedaan en nu ziet ik dat de trek currently niet beschikbaar is... op de app staat hij er nog wel :?
heppie'm niet op prive track gezet toevallig wellicht ende misschien?
ik stel voor begin 2014
ik vinnut goed... wie ook?

ik vinnut ook goed, dus doe maar, dan heb je in ieder gaval twee inzendingen....:D
goed idee, 2 inzend dingen per per zoon... maar denk er dan wel ff om om geen fantasie naam te nemen maar gewoon dezelfde als hier op SF...
waarom? omdat je in februari 2014 met exact (! dus upper/lowercase gevoelig) dezelfde naam moet usen om te kunnen stemmen (want stemmen moet als inzender)

dus tracks inzenden als J.Baars en stemmen als J.Baars :mega:

Aangezien dit mijn expertise is wil ik ook wel graag mee doen aan de cuntest .
Laat maar weten wanneer de inzendingen beginnen, zal even wat kut muziek op nemen en er een 50 cent accapella bij doen. zijn er behalve dat het kut moet zijn nog andere vereisden?

goed idee, 2 inzend dingen per per zoon... maar denk er dan wel ff om om geen fantasie naam te nemen maar gewoon dezelfde als hier op SF...
waarom? omdat je in februari 2014 met exact (! dus upper/lowercase gevoelig) dezelfde naam moet usen om te kunnen stemmen (want stemmen moet als inzender)

dus tracks inzenden als J.Baars en stemmen als J.Baars :mega:

tsja, dat wordt een beetje kut dan, ik wilde net mijn naam veranderen in Jaap Knarsterhuis.

of in evert van der pik.....

:mega:

Ik moet dus teluur gebruiken.... jammer ik was net van plan om poogos of zoidshity te gebruiken 8o)

en daarom doe ik ook nog maar eens een duik in het zakje:

artworks-000065097819-k32qyo-t500x500.jpg

https://soundcloud.com/teluur/kerstverdachte

Ik moet dus teluur gebruiken.... jammer ik was net van plan om poogos of zoidshity te gebruiken 8o)
maar dat gaat dus niet aangezien de webvoter dan niet kan verifieren of de inzender dezelfde stemmer is...
ik zag dat dub ay nu wederom te downgluren was :okdan:
tsja, dat wordt een beetje kut dan, ik wilde net mijn naam veranderen in Jaap Knarsterhuis.
maar dat gaat dus niet aangezien de webvoter dan niet kan verifieren of de inzender dezelfde stemmer is...

*plllrt* wel sorry zeg...

:mega:

nou, dan ga ik eerst maar even even van happenstein in restaurant ¨ DE GEKGEWORDEN BEVER¨, en daarna nog war pilsners achteroverslaan in cafe ¨ HET OUDE LULLEKE¨.

mijn naam bieft dan vooralsnog gewoon J.Baars......:D

:mega::mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back