Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

donkergrijs was nateluurlijk™ de bedoeling...kan teluur nog ff de download pijl lichtgrijs maken?
begin maar vast dan want de CT'13 staat al in de startblokken (alleen de technische cunt van de zaak moet nog ff worden gepiept)wanneer is da cunttest?
dan ga ik ff een lekker kut bakken...![]()

heb ik gedaan en nu ziet ik dat de trek currently niet beschikbaar is... op de app staat hij er nog welkan teluur nog ff de download

ik stel voor begin 2014wanneer is da cunttest?
heppie'm niet op prive track gezet toevallig wellicht ende misschien?heb ik gedaan en nu ziet ik dat de trek currently niet beschikbaar is... op de app staat hij er nog wel![]()
ik vinnut goed... wie ook?ik stel voor begin 2014

goed idee, 2 inzend dingen per per zoon... maar denk er dan wel ff om om geen fantasie naam te nemen maar gewoon dezelfde als hier op SF...ik vinnut ook goed, dus doe maar, dan heb je in ieder gaval twee inzendingen....![]()

goed idee, 2 inzend dingen per per zoon... maar denk er dan wel ff om om geen fantasie naam te nemen maar gewoon dezelfde als hier op SF...
waarom? omdat je in februari 2014 met exact (! dus upper/lowercase gevoelig) dezelfde naam moet usen om te kunnen stemmen (want stemmen moet als inzender)
dus tracks inzenden als J.Baars en stemmen als J.Baars![]()

Teluurgesteld?Ik moet dus teluur gebruiken.... jammer ik was net van plan om poogos of zoidshity te gebruiken![]()
maar dat gaat dus niet aangezien de webvoter dan niet kan verifieren of de inzender dezelfde stemmer is...Ik moet dus teluur gebruiken.... jammer ik was net van plan om poogos of zoidshity te gebruiken![]()
maar dat gaat dus niet aangezien de webvoter dan niet kan verifieren of de inzender dezelfde stemmer is...tsja, dat wordt een beetje kut dan, ik wilde net mijn naam veranderen in Jaap Knarsterhuis.