Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snieslegt.
Niethet kurste # ooit is nog steeds Zoidsity - Tragmadat's Kort (remixl)...
(Als je met kurste tenminste kortste bedoeld)dat bedoel ik idd, die van zoid is 4,178 bytes... 8,45x kleiner dan tik

https://soundcloud.com/acq/gevangen-in-verlangen
Gevangen in verlangen
![]()
da's nutuulk niet mijn schuld maar word veroorzeikt door diegene die mij PB-en...!6 trak heeft wederom zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan dus pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.!
het is inderdaad wel raar dat de verzender die niet kan verzenden aan de ontvanger moet berichten dat hij/zij niet kan verzenden, omdat de ontvanger niet kan ontvangen....het zou errug handig zijn als de ontvanger een popupje zou krijgen waarin hetzelfde verhaal vermeld zou staan...
nog een of twee nummers en dan heb ik mijn album klaar en zal dan ook de nummers omhoogladen...maar tot zover nog niets gezien...
was dat het bericht dat je via PB wilde versturen?nog een of twee nummers en dan heb ik mijn album klaar en zal dan ook de nummers omhoogladen...
NEENwas dat het bericht dat je via PB wilde versturen?
eens in de zoveel tijd RESsurect de gristus weer, zo hadden we ook al eens:Synchrotron - Jesuschrist
misschien weet je ook of studio32 of aphex204 er 1 hebben?kitt heeft geen achterop beks

Synchrotron - Jesuschrist
Vrij hoog slaat-nergens-op-gehalte.. (bovengemiddeld)