Ik heb ze maar snel weg geflikkerd, ik schaam me verrot
Ja dat krijg je als je een wijntje te veel op hebt, ga je rare dingen doen :\
He jammerr

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze maar snel weg geflikkerd, ik schaam me verrot
Ja dat krijg je als je een wijntje te veel op hebt, ga je rare dingen doen :\

ga een hoofd, maak mijn dag...Synchrotron - Magnum Force
ga een hoofd, maak mijn dag...
klinkt net zo nep als jet uiterlijk van kapitein kerk's opponent... klopt... (nog steeds)#997 (again?)
ja maar ook nee, klopt nog steeds niet nateluurlijk™ want "ze zijn allemaal van een bepaalde lengte"en dat is wat ze gemeen hebben dus

Sommigen publiceren dat laatste als volwaardige track op een album.

vond het wel lekker boc-erigna de helft was het ff wat oprekken idd![]()
inderdaad boc dusSommigen publiceren dat laatste als volwaardige track op een album.
tja, het lijkt nep, maar dat is natuurlijk ook niet zo raar met aliens die ipv biomassa (zoals wij mensen, de bolarians en de fruintjeps) opgebouwd zijn uit de cosmische plasticsoep die rond de Oortwolk draait... vond het best wel een leuk trekkie trouwnspart 1 ja?klinkt net zo nep als jet uiterlijk van kapitein kerk's opponent...
en dat is? leggus uit6trak style![]()
...k'denk dat de meesten onder het kutvolck wel een eigen stijltje hebben die vaak meteen hercuntbaar is...
Ik zeg "jij (met je lo-fi brei)", "Touch My Cane", "het hazenpad" en "TZN"en dat is? leggus uit...k'denk dat de meesten onder het kutvolck wel een eigen stijltje hebben die vaak meteen hercuntbaar is...