Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nee ok maar hij's dus ook gewoon te vinden op de CUTB site middels de bekende weg... de 'pagina' (het is een dir eigenlijk) waar jij eerder aan refereerde is nutuulk niet DE site maar slechts een opslag plekje om mijn K#s te kunnen stallen na het opraken van mijn attachmentruimte op SF, vandaar dat K#s van voor die tijd er niet staan maar dus wel op de CUTB site (en ook in de meeste gevallen in de K-draad dus)...Touch my Cane heb ik wel voor je als je wilt (anders was ik ook niet op de naam gekomen).

ik voel hem maar het is ook maar een greep uit velen die jouw'n voorkeur hebben gekregen nutuulk...Maarreeh voel je middels deze voorbeelden je stijl een beetje?![]()

Ja logisch, was ik even vergeten..nee ok maar hij's dus ook gewoon te vinden op de CUTB site middels de bekende weg...
Mooi! Kan ik die van mijn lijstje "dingen die ik altijd al wilde weten" schrappenTZN was trouwens gemaakt met een microfoon in de zitting van een stoel (tussen de rugleuning en het zitvlak) waarbij de piepende leuning op en neer werd bewogen op een creatieve manier en is vervolgens bewerkt met met pan en pitchshift fx![]()

Daar heb je een .ik voel hem maar het is ook maar een greep uit velen die jouw'n voorkeur hebben gekregen nutuulk...
wat denk je zelf: youtube.com/watch?v=L07WeiVJZN4en zijn de getoonde bandjes ook exact dezelfde exemplaren alswaar de kutnummers opstonden of zijn de nummers anno 2014 pas bewust (kut) gemaakt?
de oraal ridders vonnik wel 1 van de meest origineule...
Na het uitblijven van succes als onder andere teluur en CSI, probeer ik het nu maar eens met een nieuw alter-ego: ...

en Ome P heeft ook maar meteen mijn advies opgevolgdbalen, maar gelukkig is er altijd nog Magix![]()

hij doet et nie...plaatje van een pop
het vasthouden van een bordje met een 0 er op?hij doet et nie...
'die' is dus ome joop... en wat 'ie wel doet is een bordje vasthouden met een nul er op welke bedoeld was als cijfer op jouw'n K#sja die ja

Slowmo guys!
Cardboard Uit Northwest Territories - Reversed Decay
https://soundcloud.com/teluur/cardboard-uit-northwest