Konfliktzone
Nieuwkomer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pieppieppieip

ouwe tukker Unic nog steeds de koploper in het quantiteits klassement met maar liefst 12! ...gnaafeliciteerd jochie![/B]

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
is er eigenlijk iemand die ze "allemaal" nog heeft ? ik bedoel er zijn een hele hoop links die niet meer werken en ik ben wel op zoek naar een paar in mijn hoofd blijvers na de mixen, die ik dus nog niet heb![]()
) en dat landgraaf gedoe.. lololdat is Chrizz - Landgraaf! idd ( mix2, 9:08 )...Origineel geplaatst door CosmicDreamer
der is zo eentje dat in die 2de mix zit, komt juist achter dat hooli klooster gedoe, en ik vind dat eigenlijk wel goed om op te racen... (trackmania) en dat landgraaf gedoe.. lolol

Origineel geplaatst door 6 trak
misschien handig als chrizz ff een playlist opsteld met alle gebruikte tracks...
.. ben alles aan het verzamelen in een kutfolder 
heeft er iemand maandverband voor deze?

strak idee! misschien is er iemand zo welwillend om ze een keer allemaal te uppen... meneer unic misschien?Origineel geplaatst door CosmicDreamer
yep, tis landgraaf, maar ik wou het downloaden maar is blijkbaar niet meer beschikbaar.. ben alles aan het verzamelen in een kutfolder
![]()

Origineel geplaatst door 6 trak
heeft er iemand maandverband voor deze?
strak idee! misschien is er iemand zo welwillend om ze een keer allemaal te uppen... meneer unic misschien?![]()
die kan ik aanleveren.
nee idd klop... maar ik bedoel om heel ff tijdelijk te hosten zeg maar, dagje of 2 zodat mensen die de hele kutzooi compleet willen hebben het ff kunnen looien... maar misschien is er nog wel iemand andersOrigineel geplaatst door Unic
Ik heb alleen die van mijdie kan ik aanleveren.
de rest dus niet

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
niemand meer met landgraaf.mp3 ? (of moet ik zo eens naar landgraaf komen en daar de hele tijd in café's "landgraaf!" gaan roepen![]()