Synth meeting 2005

Origineel geplaatst door dione
Is een ATC-1 de moeite waard om te showen ?

luistert & huivert
dez synthie staat zwaar op mn verlanglijst
zijn we alemaal niet op zoek naar een synthie die kan klinken als ,....303 als arp2600 en een moog ,...
want geloof mij mensen de at1-x klinkt als tha ,..!

deze chameleon ,.dat zijn synthjes die mookie/ob/mono-synthie minded people wllen horen ,
waar kun je een chameleon uitproberen,.....
nee beter "levka "neem je mc- beth / cwejman[ daar ben ik nu eg benieuwd naar]
hoe doe je dat eigenlijk zoeiets ,..iet laten zien / horen ,........iets wt normaal in je rack ,....zit
beschermdt [ klein beetje heilig verklaard ,....]
mee nemen naatr een "soort van pedigree show ....van synth whore shipers [spell ik het goed ,.pff]
i love studio electoncs
hoera voor analoge synths met midi
[iemand een vx 600 ?]
c-ya hahahahaahron das ps lief

mono je

Attachments

• 24.jpg
    24.jpg
    18,9 KB · Bekeken: 102
@ R-ond

Ik snap maar half wat je zegt/bedoeld. Misschien dat je even wat meer richting de normaal gebruikte nederlandse taal typt?

Bij voorbaat dank. :)

Ehehehe... ach ja om 4 's nachts forums afgaan is vaak geen heldere bezigheid!!

Vrije vertaling! :D

luister & huiver:

Deze synth staat hoog op mijnn verlanglijst.
Zijn we niet allemaal op zoek naar een synth die kan klinken als een 303, een arp2600 en een moog? Want geloof mij mensen, de at1-x klinkt als een klokje!
Deze chameleon (dat zijn synths die moog/ob/mono-synth minded people wllen horen)
... oh waar kun je deze chameleon uitproberen?

Nee, nog beter, neem een bad, man! Daar ben ik nu erg benieuwd naar!

Hoe doe je dat eigenlijk? Zoiets? Iets laten zien of horen, iets wat normaal in je rack zit
beschermd, een klein beetje heilig verklaard, mee nemen naar een "soort van pedigree show" van synth whores [spell ik het goed, puff puff give...]

I love studio electronics! Hoera voor analoge synths met midi!
Is er iemand met een vx 600?
Tot ziens, hahaha dat is lief!

Alleen jou...

Ik gok op dronken, of paddo's, of een combinatie van andere verdovende middelen. [He]t s ieder geval ontzzttnd knap vaag om je heen te typen, als hij dat kan. Toch..., ;)

ff n uitleg

ff n uitleg

ok ik was aardig aap
hou het daar maar op
-
mn vraag was hoe doe je dat eigenlijk iets laten horen / zien !
gewoon weg je spulen neer zetten en ernaar laten kijken ,...
en iets laten horen ,.....heeft iedereen zn eigen sound systempje bij zich ofs o of gaat met koptelefoons
zal een lekkere kakofonie worden ,...........hihi
xcuse 4 yha plattuh bericgten ,:halleluja :D :okdan:

HOOFDTELEFOONS dus.

De situatie is anders dan in Den Haag en geluidsoverlast kunnen we helaas niet hebben. Er zijn mogelijkheden voor optredens/demo's met behoorlijk volume, maar dit moet allemaal geregeld/gepland/verdeeld worden.

eneuh..........

eneuh..........

worden er ook soundshermpjes geplaatst?

I.v.m de Korg KAKKEFONIEvan vorig jaar dat sommige rauwe herrie produceerde ,dat sommige niet eens de kans hebben hun gear te laten horen...

MIsscchien een idee?

:mega:

Re: ff n uitleg

Re: ff n uitleg

Origineel geplaatst door R-ond
ok ik was aardig aap
hou het daar maar op
-
mn vraag was hoe doe je dat eigenlijk iets laten horen / zien !
gewoon weg je spulen neer zetten en ernaar laten kijken ,...
en iets laten horen ,.....heeft iedereen zn eigen sound systempje bij zich ofs o of gaat met koptelefoons
zal een lekkere kakofonie worden ,...........hihi
xcuse 4 yha plattuh bericgten ,:halleluja :D :okdan:

Ik vind het knap, in die toestand zie ik 4 toetsenborden.:D

Origineel geplaatst door R-ond
luistert & huivert
dez synthie staat zwaar op mn verlanglijst
zijn we alemaal niet op zoek naar een synthie die kan klinken als ,....303 als arp2600 en een moog ,...
want geloof mij mensen de at1-x klinkt als tha ,..!

deze chameleon ,.dat zijn synthjes die mookie/ob/mono-synthie minded people wllen horen ,
waar kun je een chameleon uitproberen,.....
nee beter "levka "neem je mc- beth / cwejman[ daar ben ik nu eg benieuwd naar]
hoe doe je dat eigenlijk zoeiets ,..iet laten zien / horen ,........iets wt normaal in je rack ,....zit
beschermdt [ klein beetje heilig verklaard ,....]
mee nemen naatr een "soort van pedigree show ....van synth whore shipers [spell ik het goed ,.pff]
i love studio electoncs
hoera voor analoge synths met midi
[iemand een vx 600 ?]
c-ya hahahahaahron das ps lief

mono je

:dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel:

dan moet ik drie struiken roken, wil ik er zo aan toe zijn.... :dubbel:

hoofdtel. dus !!!

hoofdtel. dus !!!

Origineel geplaatst door Imipolex
HOOFDTELEFOONS dus.

De situatie is anders dan in Den Haag en geluidsoverlast kunnen we helaas niet hebben. Er zijn mogelijkheden voor optredens/demo's met behoorlijk volume, maar dit moet allemaal geregeld/gepland/verdeeld worden.

dat gejank meteen asje een keertje te diep ergens in heb gekeken,....:z
ok ik moest gaan slapen ,.......

ik weet nu dus hoe het gaat werken daaro,.........iedereen met zn koptelefoon in zn hand de rij af
is ter al een lijst mnet alle spullen die er [ evt ] komen ???
kan iemand dat doen ,...en aanvullen [is dit een taak van ,...mod.?]
:eureka: :doei:

waardering okdan ...

waardering okdan ...

Origineel geplaatst door DJ Fuse
geen gejank, waardering :biertje:

ok dan
yooh misschien leuk idee 4 1 nieuwe thread,....

wie maakt de leukste post en er moet wel on-zin inzitten, en natuurlijk iets in de trend over muziek over gaan !!!
mn bijnaam is {R} onzin [is flauw he :D :z

Bericht door een moderator:
en nu weer over de meeting!

Lijkt me boeiend als Lacertus een deel van z'n setup meeneemt, MPC4k, 2xChameleon en een NOAH is toch weerens wat anders, en ben benieuwd hoe dit met de MPC4K samenwerkt.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Lijkt me boeiend als Lacertus een deel van z'n setup meeneemt, MPC4k, 2xChameleon en een NOAH is toch weerens wat anders, en ben benieuwd hoe dit met de MPC4K samenwerkt.

:engel: Ik ben vereerd!
Maar ik denk niet dat ik naar de meeting ga... Maar als je in de buurt bent hier (Helmond-Eindhoven) dan ben je welkom om er eens mee te komen spelen! ;)

Het werkt trouwens allemaal heel goed met de MPC samen: gewoon via MIDI. NOAH programmeren via USB aan de PC; één Chammy gebruik ik als gewone module (Australis); één Chammy gebruik ik om dingetjes te testen en om sounds/presets te maken (nu voornamelijk GREENSKiN's Faze1 Phase Distortion Synth). De laatste tijd zijn er veel leuke nieuwe skins voor de Chammy uitgekomen (polyfone MONOWAVE II, een monosynth met MS10-achtig filter), allemaal nog béta, maar allemaal gemaakt door liefhebbers!
Toegegeven: I am a sucker for DSP... Zo'n VariOS lijkt me idd ook wel iets...

Origineel geplaatst door Lacertus
:engel: Ik ben vereerd!
Maar ik denk niet dat ik naar de meeting ga... Maar als je in de buurt bent hier (Helmond-Eindhoven) dan ben je welkom om er eens mee te komen spelen! ;)

Het werkt trouwens allemaal heel goed met de MPC samen: gewoon via MIDI. NOAH programmeren via USB aan de PC; één Chammy gebruik ik als gewone module (Australis); één Chammy gebruik ik om dingetjes te testen en om sounds/presets te maken (nu voornamelijk GREENSKiN's Faze1 Phase Distortion Synth). De laatste tijd zijn er veel leuke nieuwe skins voor de Chammy uitgekomen (polyfone MONOWAVE II, een monosynth met MS10-achtig filter), allemaal nog béta, maar allemaal gemaakt door liefhebbers!
Toegegeven: I am a sucker for DSP... Zo'n VariOS lijkt me idd ook wel iets...

Bij gelegenheid kom ik graag eens langs!

muktivox

muktivox

wie had er nou behoefte om die multivox te zien ,..horen gaat niet komt geen sound out!

Attachments

• dsc00169[kleiner].jpg
    dsc00169[kleiner].jpg
    91,5 KB · Bekeken: 99
Back