Synth meeting 2005

Origineel geplaatst door mono-poly
Kan er niemand zijn vrouw/vriendin mee nemen voor achter de bar? :D

Graag niet te mooi, anders heeft niemand meer oog voor de synth's.;)

Origineel geplaatst door mikemix
Graag niet te mooi, anders heeft niemand meer oog voor de synth's.;)

hehe.. ik vraag me dat af soms... :D

Origineel geplaatst door mono-poly
Staat op de voorpagina.

Sorry Dennis wat ik zeg het zal wel aan mij liggen, maar ik zie alleen een datum maar geen aanvangstijd....:confused:

De deuren gaan open om 12:00 uur en we vragen een donatie van 5 euro per persoon.
Waarvan wij het drinken kunnen verzorgen
Het Berlage instituut zit op de Botersloot te Rotterdam en het volledige programma volgt nog

Is er ook al meer informatie over de gear die aanwezig zal zijn? Dat lijstje is namelijk sinds april al niet meer vernieuwd. Voor je het weet krijg ik in een gekke bui nog zin om zelf iets mee te nemen.:D

We moeten wel wat leuks achter de bar hebben he.
En ja het is een leuke meid ja.
Er komt wel het een en ander aan gear.
Helaas willen sommige mensen geen spullen mee nemen ivm risico maar ok.
Ik heb daarom ook de drempel maar verlaagt in neem mee wat je wil.
Van de week ga ik ff uitdokteren wat er nou komt.
In ieder geval genoeg leuk spul.
En ik maak ff een vote tread voor welk spul er een bepaalde periode in een aparte ruimte over echte speakers mag.

Ik ben trouwens niet in het bezit van een koptelefoon, maar als het mee zit neem ik wel een synth mee.
Hopelijk heeft iemand een extra koptelefoon dan er voor, of moe'k er een kopen?

Origineel geplaatst door falafelbiels
Ja, wie neemt er een VX-600 voor me mee?

Hey, Falafelbiels! Neem jij je Akai VX-600 nog mee naar de Synth Meeting 2005?

Origineel geplaatst door Klaas
Hey, Falafelbiels! Neem jij je Akai VX-600 nog mee naar de Synth Meeting 2005?

ALs het niet regent; Mijn fietstas is alleen waterdicht van de onderkant...

Hey Falafelbiels,

Check even je inbox! Ik heb gisteren een p.b.tje gestuurd.

Misschien kunnen we samen wat regelen; ik kom ook en in eerste instantie met het openbaar vervoer vanuit Capelle a/d IJssel, maar ik heb eigen vervoer.

Ik ben van plan om vanaf 12.00 uur te komen tot ongeveer 16.00 uur en zit nog in dubio of ik mijn AX-60 zal meenemen.

Weet iemand trouwens of het in de buurt van het instituut berlage nog vrij parkeren is? Of is het hier ook al betaald parkeren zoals in een groot deel van Rotterdam?

Origineel geplaatst door Klaas

Weet iemand trouwens of het in de buurt van het instituut berlage nog vrij parkeren is? Of is het hier ook al betaald parkeren zoals in een groot deel van Rotterdam? [/B]

dichst bijzijnde gratis parkeren is in kralingen / crooswijk . ongeveer 15 min lopen , neem anders je chipknip mee , volgens mij de enige manier om te betalen ( 50 ct per half uur ofzowiets ) op parkeer garages na . dichst bij zijnde parkeer garage is dacht ik bij het wtc/v&d op de meent .

of hebben ze een parkinglot bij het instituut berlage ?

Misschien ga ikk ok nog optedenop demeetinggzal ff kijken of me maatje DoRK te porren is voor een LIVE SHOWWTJE!!

En dat alles zonder geld en dichtklap raampje!8o)

Is er een PA aanwezig ?
Of kan ik me eigen roadshow meenemen?
Als ik besluit om een liveshowtje te gaan geven uiteraard.:dj:

Ja!.............Alleen prijzen tot 25 euro toegestaan.
8o)
Het heet toch Kienen in het andere deel van het land?:okdan:

Lijkt me wel leuk om te komen & wil ook best wat reut meenemen. :) Maar ik heb alleen maar een ReMOTE 23 audio, een computer (die laat ik thuis) en een yamaha YS-200. Is dat intressant genoeg om mee te nemen? Niet echt bijzonder d8 ik... Die laatste staat toch maar stof te happen op zolder (khep er eigenlijk geen plek voor).

Komt er trouwens ook iemand die met Psytrance bezig is? Zou graag ervaringen willen uitwisselen enzo.

Anyway, als ik ga (moet nog ff met thuisfront overleggen) heb ik nog wel wat plekjes vrij in mijn auto vanaf Leiden.

Back