ion

adb

Stamgast
Hallo freaks,

Heb sinds zondag de ION gekocht voor een prijsje en ik vind het een super synth.wat vinden jullie er van...

Laatst gewijzigd:
vinnut een kut sunth

en om hem compleet te maken:

ik heb ur geen mening over want ik hebbum nie

:D:D

dsf_r2_c13.gif
kan geen kwaad, want er zijn al genoeg threads over de Ion geweest :).

Ion:

ik heb hem gechecked bij musik-produktiv een tijdje geleden maar hij kon mij niet echt lang boeien. De interface is lekker duidelijk want na 10 minuutjes had ik de smaak van patches maken wel te pakken.

Al met al geen slechte bak, maar niet echt mijn ding.

-C-

Welkom. :okdan: :D

Ion, daar komt af en toe wel iets leuks uit. En uit de zoekmachine zal nog veel meer leuks komen.

Uitstekende bak.. een van de beste VA's van dit moment.. Overigens heeft iemand van de ion/micron list een editor ontwikkeld.. moet je maar is checken (al is dit meer voor de micron aan te raden dan de ion).

In het begin vond ik m n beetje tegenvallen, maar na n paar weekjes draaien begon die steeds meer te bevallen! Nu wil ik m niet meer kwijt, goeie bak gewoon.

Origineel geplaatst door nomore
Uitstekende bak.. een van de beste VA's van dit moment.. Overigens heeft iemand van de ion/micron list een editor ontwikkeld.. moet je maar is checken (al is dit meer voor de micron aan te raden dan de ion).

zou u hier ook een linkje van willen plaatsen :)

Oeps... verkeerd gelezen.

Origineel geplaatst door nomore
Overigens heeft iemand van de ion/micron list een editor ontwikkeld.. moet je maar is checken (al is dit meer voor de micron aan te raden dan de ion).

ben hier toch nog steeds erg benieuwd naar!!!!

Skup hem in de lucht!

Zag dat de ION voor ruim 600€ de deur uitgaan tegenwoordig.
Da's toch niet duur voor zo'n kicke bak?

€600,- is zeker geen deftige prijs voor een 4 x multi timbral bak. Ik vind het de ultime vervanger van de juno106.

Had mijn ion te koop gesteld voor 500 € maar er was weinig reactie op.
Ga er wat méér tijd insteken en maar houden....:)

Back