even geduld aub...

SaintEric

niet heilig, maar toch...
Voor diegenen die contact met mij zoeken.

Zoals wellicht bekend ben ik onlangs verhuisd. Ik kon door die verhuizing geruime tijd geen synths repareren. Dit gaat binnenkort weer gebeuren. MAAR....

Bij die verhuizing is m'n internet account verloren gegaan, inclusief site en email. (nogmaals dank, demon..)
Ik kan dus nog even geen email ontvangen via m'n gebruikelijke adressen. Ik verwacht dat dit binnen een week of twee-drie weer op orde is. Ik moest alles gewoon weer opnieuw aanvragen en daar staat die tijd ongeveer voor bij die jongens.

De site op www.sainteric.nl staat er nog wel maar ook daar staan die niet werkende email adressen van demon op..
Ik ben voorlopig dus voornamelijk bereikbaar via de telefoon en dat nummer klopt dus nog wel op die site.

Ik gebruik nu een oud inbel gebeuren, maar daar ben ik ook niet erg blij mee.Tijdens het schrijven van dit bericht viel de verbinding twee keer weg...

Kortom, nog even geduld...

Er is gelukkig nog wel iets positiefs te vermelden.... Ik krijg nu veel meer ruimte in de werkplaats.

Groet,
Eric.

Hey Eric

Vandaag nog ff reclame voor je gemaakt voor een arp 2600 probleem.
Maar we horen wel weer van je.
En succes met alles weer opzetten.

Maak je borst maar nat Eric. Demon is een bitch als het om service gaat. Je kunt ze het best faxen, want op mail reageert men zeer traag.

Als je boel is opgebouwd zal ik langkomen...ik heb ook nog een klant voor je met een ARP Oddyssey. En trouwens...mijn eigen Oddyssey moet nog ff een stembeurt krijgen :)
Ik heb inmiddels de ARP sequencer van Mono-Poly en merk dat mijn Oddyssey niet helemaal zuiver is.

Groetjes,

Hay

veel succes met de nieuwe ruimte
en we hebben geduld zat:biertje:

greetz Stephan

wat is die mooi he

Attachments

• arp.gif
    arp.gif
    887 bytes · Bekeken: 98
Succes

Succes

Hey Eric

Succes man in je nieuwe woning en ik kom snel kijken.

Groetjes Arnold:okdan:

Demon is een bitch als het om service gaat.
zucht... tja, verhuizen is iets waar ze bij Demon nog niet van gehoord hebben lijkt het.
Het vreemde was dat er niet gereageerd werd op m'n fax maar op m'n email was m'n account dezelfde dag nog uit de lucht. :stupid

Als je boel is opgebouwd zal ik langkomen..
gezellig Matthijs. Ik zou die sequencer ook meenemen, die kan ook prima ontstemmen...

veel succes met de nieuwe ruimte en we hebben geduld zat
fijn, bedankt Stephan.

en inderdaad, erg mooi. Ik heb nog een stoeltje waar dat logo in het rood op staat. Die was (heeeel) vroeger nog gebruikt voor beurzen. Moet wel een collectors item zijn. Ik heb er nooit meer een gezien.

Succes man in je nieuwe woning en ik kom snel kijken.
Wederom bedankt en altijd welkom Arnold.

Ik ben in twee weken weer operationeel. Helaas draait dan m'n eigen ARP setje dan waarschijnlijk nog niet. maar dat loopt niet weg.

groet en nogmaals iedereen bedankt, ook de voor de telefoontjes.

Eric.

op naar een :biertje:

IK EERST

Je 2600 staat al op de beginselen van m'n werkbank. 8)

En ik had nog meer staan....
Daarnaast komt er nog een 2600 uit duitsland, een oddy uit zwitserland. Maar die moeten zeker nog even wachten want dat kontakt ging via email....

Begint wel uit de hand te lopen. Zelfs al een oddy uit de uk gehad.

Kortom, ik moet doorwerken.

nog een :biertje:

cheers!

Yes!!

Ik ben weer in de lucht. E-mail werkt weer en site is er ook weer.
Nu nog even wachten op de dsl verbinding... Inbellen is echt niet meer van deze tijd. Wat een ramp. Maar goed nog een weekje of twee...

Nu m'n sites nog aanpassen met het nieuwe adres.

grt,
Eric.

Origineel geplaatst door SaintEric
Yes!!

Ik ben weer in de lucht..

grt,
Eric.

Hay

dat is mooi eric , maar landt voorzichteg :D

grtz turtel

Back