Welke workstation raden jullie mij aan??

Als je goed zoekt, vind je die triton extreme voor nog wel minder!

maar nu hoef je niet tezoeken enkel tevragen :-)

Persoonlijk denk ik dat een zoekactie wel 150 euro waard is... :)

Origineel geplaatst door Hanz
Persoonlijk denk ik dat een zoekactie wel 150 euro waard is... :)

Zoeken heb ik al gedaan, bespaart je dus én € 150,-- en bespaart de zoekactie

www.tach-tally.nl

Daar staat ie voor € 1845,--
alhoewel degene die deze topic maar € 800,-- uit wil geven slaat dit dit bedrag van 1845 dus ook nergens op, maar dit is dus eigenlijk een antwoord op de reclame die Grooveron graag maakt voor zijn/haar winkel. Want ook die reclame slaat nergens op.

Zou een leuke winkel wezen zeg, kom je daar binnen met € 800,-- in de zak en het enige dat ze je te bieden hebben is een extreme die twee en half keer duurder is dan het budget.

Groetjes van Rudo

Ik kan je maar één instrument aanraden voor die prijs of nog minder zelfs (2e hands +/- 600 euro):

KORG TRINITY!!

Echt een heel goed instrument!! Daar ben je wel even zoet mee, en krijg je geen spijt van..

Origineel geplaatst door Rudo
Zoeken heb ik al gedaan, bespaart je dus én € 150,-- en bespaart de zoekactie

www.tach-tally.nl

Interessante winkel... motif 6 voor 1600 euro, an1x voor 800 euro.
Lekker aan de prijs zeg!

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Interessante winkel... motif 6 voor 1600 euro, an1x voor 800 euro.
Lekker aan de prijs zeg!

Daar is ie weer duur, ben ik met je eens, maar het ging om dit geval om de extreme.....
Grooveron suggereerde dat de starter die maar moest kopen voor € 1995,-- Bij andere zaken is ie dus € 150,-- goedkoper.

Verder ken ik de winkel niet.

Maar evengoed, zoals ik al zei, overschreidt dat ook de € 800,-- die de starter tot zijn beschikking heeft.

Groetjes van Rudo

Eerst nog ff sparen dan? Aan de extreme heb je echt een fantastische workstation, anders heeft Kurzweil ook veel te bieden. Maar als je voor de sounds gaat, kun je beter bij Korg terecht.

hahaha nee man...de extreme is te prijzig voor mij....
ik ben trouwens van gedachte verandert en bereid ong. 1200 ervoor uit te geven...
Nu zit ik te twijfelen tussen een fantom XA en een motif 6...welke lijkt jullie beter kwa geluid...en andere mogelijkheiden.

Origineel geplaatst door Digimod
staat een leuke op mp...

dus je 1200 euro + vakantiegeld en je hebt hem :)

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/korg/3889.htm

Heb nog de Motif es beluistert bij Feedback en deze klinkt ook niet slecht..

maargoed eerst proberen dan kopen...

die xtreme lijkt me een lauw ding...maar mijn max is egt 1250...

ik hoor dat de motif 6 nu 1000 kost...weet iemand welke winkels het voor die prijs verkopen??

Origineel geplaatst door Sjaak
Wat je het beste kan doen is ze zelf gaan testen. Ik kan je wel vertellen wat ik zou doen...maar jij moet kiezen :)

jah klopt...maar als beginner is het ook wel handig om de meningen van gevorderden te weten. :)

Doe je zelf een lol en koop niet nieuw.
Als je er geen lol aan beleeft en je wilt het apparaat weer verkopen dan kan je met een 2e hand vaak ongeveer hetzelfde terugvragen. Kun je of een ander workstation scoren of iets anders leuk doen met die centen.

Als je begint zou ik geen nieuwe super doos kopen maar een 2dehands.
Korg: Trinity
Yamaha: EX5, EX7, misschien een Motif6 voor 1000 EUR
Roland: XP-series

Die kinken allemaal goed en zijn prima om mee te beginnen. De nieuwe modellen zijn iets beter qua sound maar hebben vooral meer polyfonie (128 stemmig) ipv 32 of 64 stemmig.

ik begrijp jullie punt...maar 2e hands via internet kopen...daar doe ik (om verschillende redenen) niet aan...
kennen jullie winkels waar ze 2e hands synths verkopen???

Er zijn maar heel weinig winkels die 2e hands verkopen.
Dan nog dan zijn de prijzen veel duurder dan particulier.

Dus niet zo zeuren en gewoon 2e hands kopen. :P

Back