Hey daar,
Ik zou zeggen:
óf
Clock uit de kentonpro2000 (bijv. 16 pulsen per maat) in de 'step input'
óf (naar mijn smaak beter...)
gate/trigger uit de kentonpro2000 in de 'step input'
- Als je de midi sequencer stopt moet je met deze manier wel met de step-knop even naar het eind van je sq10 sequence stappen want anders start ie de volgende keer ergens halverwege....(kom je wel achter...)
Bij de eerste manier speel je natuurlijk op elke 16de een nootje (of hoe je de clock ook instelt), dit is toch best een beperking in funkyness (ik begrijp ook niet waarom dat cyclodon sequencertje geen step input heeft... altijd alle 16 of 8 AAN :confused: )
Bij de 2e manier neemt de sq10 dus de volgende stap als je een gate/ trigger uit je kentonpro2000 stuurt. Je kan bijv. op je master keyboard het ritme tikken. Je gebruikt de bijbehorende cv dan natuurlijk niet maar die is dan weer leuk in te zetten om de het hele sq10 lijntje te transposen....
Oh ja, nog échter is het natuurlijk om de step met een trigger out van je drumdoos te triggeren.. Hierbij heb je wel het probleem met de omgekeerde Korg trigger... (ik kan je een schemaatje sturen om van 3 onderdeeltjes een convertertje te bouwen, werkt goed met roland trigger etc.)
Laat maar komen dat MP3tje....