Shit.
Echt. Bek open. So-de-ju.
Daarnet een 808 en 909 kit in de MPC geladen. Bassline aangesloten.
Pure. Hemelse. Extase. De demo's doen het ding eigenlijk nog te weinig recht - zo rond, warm, vol, bijtend, dik, VET is dit ding gewoon. Klinkt supergoed. Kost in vergelijking met de anderen niks. Prima afgewerkt. Het enige wat me nog even moeite gaat kosten is het programmeren van patterns, maar dat verwacht ik in een dag of zo wel onder de knie te hebben.
Goddelijk. Al die VA-gear hier en dit ding schopt gewoon ongelofelijk schaamteloos hard kont. De Ion die ik al een goede 303 emu filter vond hebben moet het hier tegen afleggen.
Heerlijk gewoon.
Is het overigens dat de originele TB met de Tune knop ook een glijdende schaal heeft? Wat was overigens de range van die Tune?
Aangezien deze voor drummers was die ergens mee mee moesten spelen lijkt me dat toch wel, of niet (hiervoor was ik Rebirth gewend die in semitones omhoog gaat). If so, dan is het goed, dan moet ik gewoon even secuur leren mikken, maar wow, wow, wow, wow.
Wow. Aanrader. Hulde voor Tekno dat 'ie dit allemaal zo geweldig heeft kunnen regelen, hulde voor Klaus z'n apparaat. Als jullie me even willen excuseren ga ik nog even een half uurtje verder trippen.