Acidlab bassline

zeker wel...
maar ik heb gewoon te veel op moment...
en ik vind die patterns toch maar niks... jammer eigenlijk.. had ik maar een 808 of 909 erbij om te syncen...

Origineel geplaatst door virkaz
ik denk erover om mijn lab al weer in de verkoop te doen...
is er interesse?

Waarom? AL genoeg gehad van het 303 geluid? :)

geen genoeg van het geluid...
ik heb gewoonweg te veel, ik ga er meer uit doen denk ik...
5 synths is toch wel genoeg ipv 9...

Bericht door een moderator:
Heren, hoewel het gevoelig ligt, liever toch geen prijsdiscussie over Virkaz' bassline in deze thread.
Laten we het vooral on-topic houden over het gave doosje zelf!

En oh ja... hoorde ik nou inderdaad 330 incl. verzending voor een groupbuy? ;)
Is er iemand die dit coordineert?

303 of nie

303 of nie

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
De 303 blijft leuk..

http://www.tonyblack.org/mp3/30303.mp3

Pas op.. met ENV mod open en met weinig distortion..
http://www.tonyblack.org/mp3/303-4.mp3

Daarom ben ik ook zo benieuwd naar die ML-303 en x0xb0x en dus ook naar die acidlab.. die vind ik ook goed klinken in de demo's..

yoooh jeroen /aka tonnie black ,haha/uhh mr busca
is ter al een echte vergelijk geweest ???
[ op het forum,...bij een meeting ,...whatever/] met 303 clonen
ik heb een syntecno ,..die aardig klinkt ik heb hem eigenlijk ooit gekocht voor de specs omdat ik een tb had ,..
met de welbekende kenton 5 socket kit erop ,...syntecno erbij ,...enklaar
ondertussen nog een tb gehad [gewone] ook weer verkocht voor de centen ,...tja je moet soms wat
maar er zijn ondertussen aardig wat zelfbouwers en complete kits die voldoen richting "da original sound "
iig vaak beter richting tb klinken dan bv een al die racks ala doepfer ms 404/mam/noem ze maar op
- al die wanna tbees die willen klinken als maar soms nog worden geleverd met een weede !!!osc adsr,..
[ ring mod - ok de syntecno ook ]
maar de syntecno ,..zeker voor de midi gestuurde sequences klinkt met een juiste [buis ] distortion vaak richting zoals ik hem wil horen zoals ikhet op veel oude ,bv pular /labworks ...plaatjes heb gehoord
aangezien ,ik lui, en nog niet soo forum bekwaam ben vroeg ik mij af of er al een eg waren onder zoek is geweest
anders ff opstarten met de mensen van hier op de ,..meeting
er zijn TB sound - bezitters zat

:walker: :halleluja

Origineel geplaatst door sander
en dan was er toch ook nog iets met een ontwerkpfoutje in de sequencer wat voor iets unieks zorgt.

De sequencer bestaat o.a. uit een 6bit DA converter met 3 digitale control signalen voor GATE, ACCENT en SLIDE. Oftwel de HD14174BP Hex Type-D Flip Flop. Die zorgt o.a. voor rare timing problemen.

Staat niet voor niets COMPUTER CONTROLLED op de TB303 :)

ik wil binnenkort ook een bassline bestellen, maar heb geen creditcard, dat maakt het erg lastig.....

Is het mogelijk om geld over te maken via mijn ABN account naar zijn account?, zo ja.....welke moet ik dan hebben?, hij stuurde me deze:

XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX
(account info verwijderd op verzoek van Klaus zelf)

maar wat moet ik nouw invullen als zijn rekeningnummer?,
tis mischien een beetje een domme vraag, maar ik weet niet precies hoe het in duitsland werkt;)

Last edited by a moderator:
maar wat moet ik nouw invullen als zijn rekeningnummer?

Heb je geen internetbankieren van de ABN? Daar wijst het zich vanzelf.
(betalen -> opdracht opgeven -> buitenland overboeking -> en dan BIC en IBAN codes invullen.)

Overigens wel voor "gedeelde kosten" kiezen, dan betalen jullie alletwee niks.

Als je 1 veld voor een rekeningnummer hebt dan zit je in het gewone overboeken scherm en niet in het buitenland scherm. Dit is het scherm dat je moet zien:

Attachments

• ibanbic.jpg
    ibanbic.jpg
    25,9 KB · Bekeken: 75
Back